Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla :
Jag vet inte om jag kommer anmäla. Polisen här är inte öppen förrens måndag. Jag vill inte ringa och anmäla utan isåfall prata med en polis och typ ge den min telefon så den kan läsa allt och avgöra därifrån. Men chefen måste jag väl prata med. Men vill inte störa när chefen är ledig så det får nog vänta till måndag.
Så, att jag skrev ut min historia, är för att dessa personer inte är friska, inte kommer sluta, inte kommer förstå att de gör fel. Så för din egen skull, ANMÄL nu. Jag lovar, du vill inte ha honom efter dig i sju år.
Jag tycker du kan be någon av dina manliga kollegor eller chefen ta kontakt med honom och säga att det han håller på med inte är OK och om han fortsätter så kommer du att polisanmäla. Då har han fått en chans att bättra sig på egen hand och om han då fortsätter är det ju helt och hållet hans egen förtjänst att de blir dålig stämning på arbetsplatsen.
Lycka till!
Men hur tänkte du nu?Precis av samma anledning som hästar varnar innan de sparkar. Nu vet vi ju inte innehållet i smsen det är inte säkert att det räcker till åtal ens. Och en juridisk process är jobbig för både TS och alla andra inblandade. Dessutom riskerar TS att bli klassad som en bitch som polisanmäler sina kollegor. Det blir mycket enklare om man kan lösa saker utan att blanda in polisen. Men funkar inte detta - ja då måste man ju blanda in polisen.
Har hon verkligen sagt ifrån flera gånger? Jag förvarar absolut inte knäppskallen
Trani och Petruska: Har hon verkligen sagt ifrån flera gånger?
Har i sms uttryckt att jag inte är intresserad och när det ändå fortsatte skrev jag ungefär att "jag tyckte jag var tydlig med att jag inte vill ha kontakt" och att jag vill bli lämnad ifred.