ont i ljumsken

B

Blixtra

Idag har jag haft jätteont i höger ljumske. Jag har varit hos sjukgymnasten och det är inte muskulärt, vi kom gemensamt fram till att det kan vara bebis som trycker på någon nerv. Jag har känt av det i tre-fyra dygn redan, men idag så mycket att jag nästan inte kunnat gå. Har fått kryckor.

Är det ngn. mer som känt av detta mot slutet av grav.? Jag hade inte dessa problem under min förra grav.
 
Sv: ont i ljumsken

Inte ljumsken men därimot svanskotan. Kan knappt gå vissa dagar, och andra är det precis som vanligt.

BM sa att bebis tryckte på någon nerv när jag fick så ont.

Hoppas att det blir bättre!

Kram
 
Sv: ont i ljumsken

Jag har till och från fruktansvärt ont precis vid höger ljumske, det känns som håll nästan och värker nåt oerhört..... Men jag har fått samma svar som du, att det troligtvis är bebis som plågar mig där!
 
Sv: ont i ljumsken

Svarar båda:

Jag har också lite ont i svanskotan, så det är en nerv där också?

Höger ljumske, undrar om det brukar bli högerljumske? Jag verkar inte ensam om dessa fenomen iallafall, hur långt gågna är ni?
 
Sv: ont i ljumsken

Jag hade också ont i ljumskarna när jag var gravid. Det varierade i vilken jag hade ont i och i bland hade jag inte ont alls. Det var nästan omöjligt för mig att gå i trappor eller i branta uppförsbackar. Ibland kunde jag inte lyfta på benen alls.
 
Sv: ont i ljumsken

Jag är i v 29 nu.

Oj, din stackare, du har fått ont tidigt. Fogarna har jag haft problem med hela tiden, men dem råder ackupunkturen bot på. Ljumsken är värre och gör akutont, men har bara haft ont ett par dagar och jag har gjort 37veckor nu.
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 225
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 255
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 749
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 830

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp