Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var mer eller mindre fri från större bekymmer ett tag. Trodde att vad det än var hade gått över.
Men icke. Idag har jag haft vansinnigt ont och knappt kunnat gå. Får väl boka en läkartid igen..
Gå till en duktig massör som kan behandla fascia och visa hur du ska stretcha.Jaha. Det har gått ytterligare månader och jag kan fortfarande inte gå normalt. Sjukgymnasten säger stretcha, läkaren säger gör som sjukgymnasten säger. Jag stretchar och stretchar men det blir ingen förbättring.
Börjar bli rätt trött på att ha ont nu..
Problemet är att veta vilken massör som är duktig.. Jag har inte råd med en massa behandlingar utanför vården...Gå till en duktig massör som kan behandla fascia och visa hur du ska stretcha.
Jag tror att det är din enda lösning just nu. Ta vilken som helst som kan behandla fasciaProblemet är att veta vilken massör som är duktig.. Jag har inte råd med en massa behandlingar utanför vården...
@Luff jag har proppat i mig tillskott med magnesium utan resultatet
Ja jag har ju testat allt annat känns det som.. men jag har inte råd..Jag tror att det är din enda lösning just nu. Ta vilken som helst som kan behandla fascia
Så dyrt är det nog inte tänker jag.Ja jag har ju testat allt annat känns det som.. men jag har inte råd..
Hittade en, 500 kr för 20 minuter. Det lär ju inte räcka med en gång tänker jag. Och för mig är det väldigt mycket pengarSå dyrt är det nog inte tänker jag.
Ni har ingen friskvårdsförmån via jobbet du kan använda till det?Ja jag har ju testat allt annat känns det som.. men jag har inte råd..
Tyvärr inte.Ni har ingen friskvårdsförmån via jobbet du kan använda till det?
Så dyrt är det nog inte tänker jag.
Ja, de har inte sagt något om att det skulle vara det i varje fall.Fy, vad jobbigt det verkar :-( Har läkarna uteslutit kärlkramp och ischias?
Nej jag vet. Men vad annat kan man göra om det är det som krävs? Leva snålare i några månader för att få ett bättre mående? Be om lite pengar av föräldrar eller så?Har man inte pengar är det ju väldigt mycket pengar. Vår naprapat kostar 850:- för en halvtimme, som exempel.
Visst, alla kostar inte så mycket men å andra sidan har inte alla heller lika mycket pengar.