önsketränare...

hjärter_dam

Trådstartare
det har pratats mycket om vilka vi här på forumet tränar för, men vem skulle ni träna för om ni fick välja helt fritt?

Jag hade ju inte sagt nej till rolf-göran, det är ett som är säkert. Inte heller Rodrigo eller Marcus Ehning hade jag haft något emot att träna för. Fast jag är rätt nöjd med min nuvarande tränare (micke greveback), dumt att han ska flytta :cry:

Sv: önsketränare...

skulle vilja träna för de jag hade för några år sedan :cry: ingrid o sickan. då skulle man komma nånvart :)

Skulle vilja träna för Maria Gretzer. Har tränat för henne tidigare och hennes engagemang är oslagbart!

/Timsetim

jag vill träna för KG Svensson igen. Tränade några gånger förut, men nu kommer han inte till stallet längre, Jag tyckte verkligen han var jättebra och hoppningen blev mycket bättre!

Peter Markne eller Rodrigo. Har sett clinics med dem och båda verkar väldigt lugna och ser till att hästarna och ryttarna presterar sitt bästa.

"Ankan" Ann-Christine Carlsson. Gör redan det på skolhästarna :banana:

Men har ingen möjlighet privat :(

RGB
Ehning
Gretzer
Pessoa
Markne

...Är väl "dröm-femman" jag helst skulle vilja träna för!

Jag skulle nog helst vilja träna för.
Ludger Beerbaum
Rodrigo/Nelson Pessoa
eller Rolf-Göran Bengtsson
:)

Jag tror INTE på RGB, han är ju skitduktig, men jag tror han är för snäll och mesig. samma tror jag om Peder. Tyvärr.

jag vill ha en lärare som skäller på mig. Den tyska ridstilen tilltalar mig så
en träning för Ludger Beerbaum vore ju inte helt fel. Det enda som verkar svårt är ju språket.
jag kan 0 ord tyska och hans engelska är inte den bästa :p

baryard känns som att hon är oengagerad.
Markne, jo det skulle jag mkt väl kunna tänka mig.
Peter Eriksson likaså.

Annars är jag riktigt nöjd med min hopptränare Anders Wemlerth. Riktigt bra tränare!

Jag har med åren lärt mig att bara för att ngn är enormt begåvad på att rida, så behöver den inte alls vara en bra tränare.
Många kan tex inte uttrycka sig så en elev förstår.

Men jag skulle mkt gärna träna för Peder Fredricson, för jag har ridit två träniningar för honom, och jag kan bara säga :bow: .
Det märktes en positiv skillnad direkt!
Så den killen är inte bara en begåvning på att rida, han är en begåvning som tränare också!

Peter Eriksson hade varit underbart att få träna för :love: Nu e de ju inte helt omöjligt att det går eftersom man nu har avancerat o hamnat på Flyinge :D
Annars hade men ju kunnat tänka sig Peder, han e så trevlig ;) jag klarar inte av tränare som bara skriker :cry:

Jag hade velat praktisera hos Peter Eriksson några år.. då hade man nog lärt sig ett å annat!

Hade inte haft något emot att hoppa för Roffe, men jag är nöjd med Stina Lillje också, eftersom hon är något otroligt egagerad i det hon gör. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 143
Senast: Hermelin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 676
Senast: hollypolly
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 651
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2