Jillybean
Trådstartare
...hur det känns att slutligen tvingats inse att du har ett barn vars personlighet är så olik din egen att hon känns som en främling... att du har ett barn som ljuger, stjäl, använder droger... att du har ett barn som kallar dig för idiot, oduglig, världens sämsta morsa... ett barn som kallarsin lillasyster fetknopp, fucking idiot, loser etc och slår, knuffar och nyper henne... ett barn som skiter i andra, t.o.m. sin egen hund som skulle svälta ihjäl om det var upp till henne att ge honom mat... ett barn som skiter fullkomligt i skolan och sin egen framtid...ett barn som kallar sin pappa asshole, loser och fuckng idiot när han inte hör men viftar med ögonfransarna, gråter krokodiltårar och fyller hans skalle med så många lögner att han inte vet varken ut eller in när hon ligger illa till hos mig (vilket är ofta)...
...att du har ett barn som håller på förstöra hela familjen...
...så kan jag berätta att det känns...hopplöst...tomt...nattsvart...obeskrivligt, egentligen.
Det här är ett barn som jag närt med min egen kropp, älskat över allt annat, gjort allt jag kunnat för...
Jag har beställt tid hos barnpsykolog idag för jag kan inte längre, jag orkar inte mer...
...att du har ett barn som håller på förstöra hela familjen...
...så kan jag berätta att det känns...hopplöst...tomt...nattsvart...obeskrivligt, egentligen.
Det här är ett barn som jag närt med min egen kropp, älskat över allt annat, gjort allt jag kunnat för...
Jag har beställt tid hos barnpsykolog idag för jag kan inte längre, jag orkar inte mer...