Om Halfsong i Dubai

C

Cavat_

Ursäkta mej, men jag tycker inte att KalleDansk ska skylla ifrån sej på ngn annan. Hästen är sjuk det är väl inte mer med det. Och La Bomba är det inte. Hon hostar ju inte längre. Hur fasen vet dom att La Bomba hostade under flygresan? dom får inte vara hos hästarna då!
Hoppas att Halfsong hinner bli frisk så att hon kan starta den 6:e mars, så att hon slipper karantänen.
Men skylla ifrån sej, det tycker jag är högst onödigt.

Man får vara hos hästen under flygresan, dock inte under start och landning.

Jasså. det visste jag inte.
men trots det verkar det konstigt att dom har varit där inne hela tiden.
det är en jobbig resa och luften på plan är nog inte den bästa för en häst. det är kanske inte världens konstigaste reaktion om den börjar hosta. eller?
Det gick ju över sen, ju.

Tydligen hostar La Bomba fortfarande. Hon har hostat resan ner och hela tiden där. Det kan väl vara en väl så god anledning till att hon inte startat än.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 037
Senast: alazzi
·
Ekonomi & Juridik Bakgrund : Blev förra vintern ombedd att ta hand om 2 hästar då ägaren skulle flytta till lägenhet. Vi är ytligt bekanta från den ort...
2
Svar
27
· Visningar
4 652
Senast: Rie
·
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
22 117
Senast: Lobelia
·
Hästvård Bakgrund; Köpte denna kille i slutet av förra året obesiktigad. En liten shettis på 1 år. Det var genom en bekant så det var inte...
Svar
14
· Visningar
1 676
Senast: linzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama