Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frodo skrev:Rufsan: Nu är jag väldigt trött på dig. Du VET INGENTING om mig och min häst, vad vi gått igenom och om jag rider på pessoat varje dag eller hur hästen är på kandar. [
QUOTE=Rufsan.]
Men varför dra upp dom sämsta placeringarna ??QUOTE]
Varför jag drog upp de "sämsta" placeringarna? Jo därför att alla var lika dåliga så det var ju bara att ta några i högen. 1placering i hoppning 2003 och 3 plac (LättA/Medelsvår och 1 fälttävlan) 2004 tycker inte jag är nått bra resultat.
Jag rider inte min häst på stången mer än någon annan. Dessutom kan du inte "fuska" i St. George och intermediere för det är såpass svåra rörelser där så det lyser igenom direkt. Det borde ju du veta du som är så duktig
Vi har tävlat i samma klass och ja....jag var placerad och inte du...
Saigon skrev:Jo men det är ändå obehagligt om man inte kan hålla diskussionen på en anständig nivå. Man kan lägga fram sin åsikt utan att göra personangrepp. Allmän smutskastning vinner man heller inget på...
Juvela skrev:Har smygit runt här anonym och läst tråden men jag måste lägga mig i. Håller med mimus, frodo, hästL, oggie och kanske några till. Inte helt ordagrant kanske men i det stora hela. Nu får jag väl också skit, men än sen? :smirk:
Det där var det bästa jag hört på väldigt länge...Det är som någon känd tränare sa (kommer inte ihåg vem) om hjälptyglar. Det är som att kissa ner sig, först blir det behagligt och varmt sedan blir det jäkligt kallt
Frodo skrev:Jag rider inte min häst på stången mer än någon annan. Dessutom kan du inte "fuska" i St. George och intermediere för det är såpass svåra rörelser där så det lyser igenom direkt. Det borde ju du veta du som är så duktig
Vi har tävlat i samma klass och ja....jag var placerad och inte du...