Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillar absolut inte "allt och alla" även om de accepterar att andra finns. Ogillar äckelväder men är gärna ute länge när det är fint.. Gillar att lära sig saker och få tänka, men säger "nädu, inte idag" om det blir krav att göra något på ett sätt som inte är motiverande. De är lite som jag är faktiskt, fast de är nog mer som "en bättre version av mig".
Kan skriva under på denna motivering! (tog bort första meningen). Men jag tänkte mer på dvärgschnauzer eller liknande (även om min älskar allt och alla).
Om jag var en hund skulle jag nog vara en Kooikerhondje åt det något grinigare hållet![]()
Jag skulle nog faktiskt vara en afghanhund. Iallafall den typen som min är.
Glad och accepterar alla men har några få som jag håller nära och som verkligen gör mig lycklig. Självständig och envis, kan själv, idérik och gillar att påbörja saker men ledsnar om det "tar för lång tid". Tänkig, filosoferande och finurlig, bra på att komma på lösningar på saker men blir irriterad om jag misslyckas. Tycker om att få vara med och att få leka med likasinnade.![]()