Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner mig som en femåring. Men rädd att gult skulle smaka kiss imo.Något som gjorde att man kunde smaka/lukta/känna färger. Hur känns gult? Jag kan tycka att färger har sina dofter, men bara ibland, jag hade velat ha resten också.
Sen kan jag komma på en massa bittra uppfinningar också, men vi kör på färgerna, det är lagom och bra.
Om det inte fanns några begränsningar och allt skulle vara möjligt, vad skulle du uppfinna då?
Jag skulle uppfinna särskilda linser som automatiskt mörknar när det är ljust men som är ljusa när det blir mörkare. Linser för folk både utan och med synfel.
Jag tänker på påskfjädrar och de vill jag verkligen inte smaka på. Samtidigt så känns gult taggigt.. så en taggig påskfjäder. Njae. Ska nog inte fundera vidare på det här.Jag känner mig som en femåring. Men rädd att gult skulle smaka kiss imo.
Det finns redan. Men det är tydligen inte gott[/QUOTE][QUOTE="golit,]
Öl i påse, tillsätt bara vatten.
.
Teleporteringsmaskin.
Sitter alltid och funderar och önskar mig en varje gång jag måste åka en längre sträcka och det är ren transportsträcka.