Om du fyllde år...

tott

Trådstartare
...och fick önska dig något icke-hästrelaterat för ca 500 kronor (700?) - vad skulle du önska dig?
 
Fotmassage, fin middag, grejer från Lush, Escape room, presentkort på något ställe som jag gillar :)
 
Om jag inte redan hade ett så skulle jag säga våffeljärn. Men skulle iofs inte tacka nej till ett till, för att det skulle gå snabbare om jag hade ett dubbelt istället 😁
Men konsertbiljetter/presentkort till sida som säljer sånt skulle också vara trevligt.
Eller ett par nya bra skor att ha till vårens/sommarens promenader när snön är borta. Eller en tröja eller smidig jacka med bra fickor att ha mobil i på tidigare nämnda promenader.
 

Liknande trådar

Fordon Igår bokade jag uppkörning för b96, efter att ha kört hästsläp ett par ggr i veckan sen jag tog körkort för nästan 15 år sedan kändes...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 923
Fritid Jag överväger starkt att införskaffa en elcykel för att kunna cykelpendla till jobbet i veckorna istället för att behöva betala en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 152
Senast: Caoimhe
·
Juridik & Ekonomi Äntligen ställde vi av vår Plåtis över vintern och ska då slippa (hela?) fordonsskatten. Detta gjorde vi bara häromdagen, i december...
Svar
4
· Visningar
583
Senast: Kirre
·
Samhälle Blir lite irriterad på det fenomenet faktiskt. Ett erbjudande som skulle finnas hela veckan i livsmedelsbutiken här var slut redan igår...
Svar
10
· Visningar
726
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp