Om allsvenskan i hoppning

C

Connemara_Lover

Hej, har en liten fråga jag... Jag var med i förra omgången i Div. 1 laget för ponny i hoppning. Min klubb ska starta med ett lag nu i höst oxå i Div. 2. Jag har startat i lagklassen på Div. 1 men vi kom inte vidare till finalen, jag vet att jag då inte får starta i 2:an, men får jag göra det om vi kommer med i finalen? Isåfall vill jag hjälpa till då... Det var första gången förut som jag startade i 1:an.

Mvh Anna

Sv: Om allsvenskan i hoppning

nä tyvärr inte ens i finalen får du va me nästa år får du va me om du inte startar i div I i gen så e de i Göteborg tror inte att det är anorlunda där du e

hoppas det går bra för laget =)

//bokslukaren

Jaha va tråkigt... Vi va nästan säkra på det... :(
Men jaja, så är d :)

//Anna

jag tror visst att du får starta i finalen. Så var det när jag red ponny. Man får bara inte starta i de omgångar man red i div 1 i div 2. Hajjar du? :D

Ring till distriktet och fråga

Ja precis det var det vi trodde!
Jaja, vi får prata med min klubb och fråga... :smirk:

I sthlm är det såhär:

Deltar du bara i omg.1 i div1 får du starta omg.2 i div2, men inte omg.1.

Deltar du bara i omg.2 i div1 får du starta i omg.1 i div2, men inte i omg.2.

Kommer laget till final i div2 får ingen som deltagit i NÅGON omgång i div1 vara med. För att då svara på din fråga, nej, du får inte vara med i finalen eftersom du varit med i div1, även om erat div1-lag inte nådde finalen.

Hoppas detta var svar på din fråga.

Aha ok, men då vet jag...

tack!

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 367
Senast: hhere
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: animalasia
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar