olja till hund

Sv: olja till hund

Vetegroddsolja blir de fina i pälsen av (om det är det du ska anväda oljan till) Är den hård i magen har jag hört att man kan använda rapsolja:)

Animalisk olja om det är för pälsglans och hudens skull. Parafinolja (tas inte upp av tarmen, smörjer) om den är hård i magen. I sistnämda fallet är det också viktigt att hunden får rikligt med vätska i sig.

jag ger vanlig matolja till mina för att få extra fett i maten. alltså ladda den lite :D

de har gått upp i vikt hur bra som elst och pälsen är extremt blank - iafl på herrn som kan bli blank i pälsen :p

dom älskar det..

Liknande trådar

Foder & Strö Min äldre häst har svårt att hålla hullet. Veterinären rekommenderade att jag skulle ge olja. Vad för olja ska jag ge för hullet...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
3 605
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
357
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
763
Senast: MML
·
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 512
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka