Olika banors karaktär

Den backen är läskig att bara rida nedför :nailbiting:. Tycker att h90 nedhopp en är mycket bättre ^_^, det gamla åbäket på bakre fältet får en flera meter lång fallhöjd i och med backen. Skit läskigt :nailbiting:
Men ett nedhopp i 90-klass snubblar man ju över eftersom det knappt syns ens?:devil:

• Gilla
Reactions: fio
Den backen är läskig att bara rida nedför :nailbiting:. Tycker att h90 nedhopp en är mycket bättre ^_^, det gamla åbäket på bakre fältet får en flera meter lång fallhöjd i och med backen. Skit läskigt :nailbiting:

Det var ju en kombination med 2 stockar i nedförsbacken, nerhoppet och sen 2 eller 3 galoppsprång till något hinder.

Det var ju en kombination med 2 stockar i nedförsbacken, nerhoppet och sen 2 eller 3 galoppsprång till något hinder.
ush ja det var det nog, kommer ihåg att nedhoppet var högre än mig i alla fall, på den tiden då man innan tävlingen sprang runt och klättrade/ hoppade delar av banan :p. var ju 12-13år då det var internationella klasser :laugh:.

ha ha hahahaah DU SKÄMTAR?????? Vad i hela friden har tagit åt Övedskloster???

Norra Bohuslän= Övre Norrland för mig så det kommer inte att hända, oavsett hur många placeringar det regnar....:idea:

Men du som glatt åker till både Skåne och Udden osv... Hur kan du tycka att det är på tok för långt till Norra Bohuslän? (ligger vid Strömstad, right?)

Kram från Anna som sitter och funderar på hur långt man orkar åka detta året. Jag tycker ju att allt utanför Skaraborg är långt typ. :D

Ingen aning faktiskt, @Mjuff, ska operera ut lite järnskrot ur mitt ben efter att jag varit i Belgien i april så vet inte när jag kan rida igen.

Innan jag hinner uppdatera mig om det har du redan sett den :p

Faktiskt superdålig koll numera

Slingan startade nere vid transporterna och var med i 100, * klass och ponny *

Helt plötsligt förvandlades Hermanstorp * bana från att vara plättlätt i flera tusen år till rätt svår .. det är precis det här som kan hända! Därför ska man aldrig lita på att man kan debutera på en bana som är "enkel" .

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej allihopa! Här kommer jag igen. :o Det är så att jag precis har skickat in en ansökan till en stiftelse om att få hjälp med att...
2
Svar
32
· Visningar
4 306
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag skrev här litegrann för att par år sedan men har sedan lång tid tillbaka bara läst i trådarna utan att skriva. Nu är det dock dags...
Svar
14
· Visningar
3 610
Senast: giovanna
·
Träning Jag har av olika anledningar insett att det inte kommer fungera för mig att ta hand om min häst det närmsta året. Känns riktigt tungt då...
2
Svar
25
· Visningar
3 019
Övr. Katt När Nikita dog var smärtan och sorgen outhärdlig och det kändes verkligen som livet var slut. Hon var inte bara min 'once in a lifetime'...
2
Svar
26
· Visningar
2 884
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar