Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är äldre.Vad är äldre? När jag tävlade där för 10 år sedan fanns inte det hindret. ?
Tänker du bada på denna bilden eller? Ridstilen är lite...eh...annorlunda.
Du är äldre.
Hur många år hade Öved större tävlingar? Vi var där på internationell... 2008(?) måste det ha varit. Sedan dess har de ju mest varit debutantklass där, typ. Kör förbi där ibland och undrar var de har gjort av alla hinder.Här ser man den hinderkombinatione lite bättre
Här har jag hoppat det den 2* vägen samma år på Hille
och med tanke på att man hoppade ner över stengrejen som idag står som ett fristående nerhopp vid sidan om vattnet? Så blir min slutsats att dom måste flyttat vattenhindret?
Här ser man det bättre.. dock är det 4 år senare
På ängen där man hoppade 2 st smalhinder är det ju idag en stor jäkla sjö så det känns ju som dom förändrat en del.
Hur många år hade Öved större tävlingar? Vi var där på internationell... 2008(?) måste det ha varit. Sedan dess har de ju mest varit debutantklass där, typ. Kör förbi där ibland och undrar var de har gjort av alla hinder.
Kul om de är på gång igen, som det låter på dig @Buck !
Finns ett ruttet nedhopp från ngn internationell klass kvar på det bakre fältet, annars är där bara kossor nu . Klubben hyr inte det fältet längre utan bara de mot vägen.Jag tror dom började 2004 och hade sista stora 2008, Dom hade även en "test"tävling på * nivå 2003 tror jag om jag inte minns fel.
Många av hindrena var ju mobila, jag såg lite skelett från 08 när jag var där i somras och det kändes så vemodigt. En stor del av banan är ju bakom den nuvarande banan som inte används längre dvs uppe på höjden. Vet inte om det finns nått kvar där uppe längre?
Ja då gick ju de mesta i de där jäkla backarna där bakom, var rätt bra lutning på sina ställenJag tror dom började 2004 och hade sista stora 2008, Dom hade även en "test"tävling på * nivå 2003 tror jag om jag inte minns fel.
Många av hindrena var ju mobila, jag såg lite skelett från 08 när jag var där i somras och det kändes så vemodigt. En stor del av banan är ju bakom den nuvarande banan som inte används längre dvs uppe på höjden. Vet inte om det finns nått kvar där uppe längre?
Den backen är läskig att bara rida nedför . Tycker att h90 nedhopp en är mycket bättre ^_^, det gamla åbäket på bakre fältet får en flera meter lång fallhöjd i och med backen. Skit läskigtJa då gick ju de mesta i de där jäkla backarna där bakom, var rätt bra lutning på sina ställen