Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svar: Ja
Utveckla för all del inte det svaret för då kanske jag börjar fatta vad det handlar om.
Men blir det inte problem iallfall då? Om jag nu startar två H90 och får godkänt resultat och så anmäler jag mig till H100 och så är den som en enstjärnig. Blir ju lika tokigt. Man skulle ju behöva hoppa 2 st H100 light (eller fler) först innan man ger sig på den svårare varianten liksom.
Men nu får jag ju vånda... Jag har funderat på att starta 100 i år, men ju mer jag läser i den här tråden desto mer skeptisk blir jag. Det kanske är sunt, iof?
Lady_S
Jag tror att jag satsar på något närmre. Jag var tvungen att googla för att hitta var det var någonstans (Kristianstad?) och i runda slängar har jag 110 mil dit.Jag hörde att Gärds skulle ha i år så rid där
Jag tror att jag satsar på något närmre. Jag var tvungen att googla för att hitta var det var någonstans (Kristianstad?) och i runda slängar har jag 110 mil dit.
/Lady_S
@fio Skulle du säga att Gärds är bra att debutera 100 klass på? Eller finns den någon annan bana i södra delarna som är bättre?
Även om du har en viss poäng så brukar jag försöka hålla mig inom en resdag från Sundsvall när jag ska tävla söderut. Då funkar tyvärr inte Gärds.110 mil är 20 fälttävlansmil.. det är ingenting!!
Kan och kan... Det blir inte så många tävlingar per år. Förra året Hofors och 2xBotkyrka.Sundsvall? Herregud, kan man verkligen tävla fälttävlan om man bor där uppe? Måste man inte vara miljonär då med tanke på alla resor o uppstallningar...