Oldenburgare - Enzo?!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Solosanta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 855
S

Solosanta

Jag skulle bli väldigt glad :) om någon här har någon information om Enzo samt Pele Ll. Evagård (eller Pele lille Evergaard, förekommer båda stavelser...). Både dessa är ju 100 % rena Oldenburgare men det finns inte mycket info om dem att hitta. Jag har ett Oldenburgaresto som har dessa som far - morfar och skulle uppskatta all minsta info!

Senast ändrad av en moderator:
Senast ändrad:
Sv: Oldenburgare - Enzo?!!

Tack för din info...Jag har faktiskt redan kikat på dessa sidor men skulle så gärna vilja se bilder etc... !

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 476
Senast: qitis
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 138
Senast: Lavinia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 879
Senast: Niyama
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 128

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka