Sidekick
Trådstartare
..Bestämt oss för att vara med i stallets årliga juluppvisning, jag, min tränare och hennes man.
I stallet står det 33 hästar, varav 30 är dressyr/Hopp/fälttävlansryttare.
Såå, vad sjutton ska vi komma på för något som verkligen visar hur seriöst och ROLIGT det är med western? (De flesta i stallet tror att vi bara går under pressenningar och jagar kor)
De hästar vi har är:
Min pleasure/huntertöntiga mes-Allie (han heter det numera)
En fläckig sak som rör sig bra och går riktigt bra (stor, högbent och ngt kralligare än mitt spjälstaket)
Och en till fläckig som är den andra fläckigas mamma, en liten fyrkantig dam som kan ALLT typ. Hon går glatt i passage och byter i vartannat om det skulle vara så.
Det är två paintar och en quarter alltså.
Så.. Kom med MASSA ideér.. Show me what your made off! Western ÄR en seriös tävlingsdiciplin och det vill vi visa, likaväl hur otroligt kul det är.
Kom igen nu! Jag är otroligt taggad på det här
I stallet står det 33 hästar, varav 30 är dressyr/Hopp/fälttävlansryttare.
Såå, vad sjutton ska vi komma på för något som verkligen visar hur seriöst och ROLIGT det är med western? (De flesta i stallet tror att vi bara går under pressenningar och jagar kor)
De hästar vi har är:
Min pleasure/huntertöntiga mes-Allie (han heter det numera)
En fläckig sak som rör sig bra och går riktigt bra (stor, högbent och ngt kralligare än mitt spjälstaket)
Och en till fläckig som är den andra fläckigas mamma, en liten fyrkantig dam som kan ALLT typ. Hon går glatt i passage och byter i vartannat om det skulle vara så.
Det är två paintar och en quarter alltså.
Så.. Kom med MASSA ideér.. Show me what your made off! Western ÄR en seriös tävlingsdiciplin och det vill vi visa, likaväl hur otroligt kul det är.
Kom igen nu! Jag är otroligt taggad på det här
Senast ändrad: