Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
För 10-12 år sedan stod det DK överst, men nu mera ska födelseåret vara inbränt också. Varför "dina" hästar inte har det kan jag inte svar på. Jag vet i alla fall en häst som har födelseåret inbränt.
Jodå tack vare att Görel kollade lite på heste data så fick h*n fram en reg. hingst med namnet "Charlies" och tre avkommor till den och att hingsten var född i USA. Sen sökte jag på dennes namn och fick napp på en dansk hemsida som visade sig vara Danmarks största paint stuteri! Jag mailade till dem och fick svar att hon kände inte kände igen namnet och denna hingsten är inte pappa till G för han är själv också född 1997 och imp till Danmark 1998 av denna personen. Men eftersom G har stuterets namn så skulle hon gärna kolla igenom om hon finns med ngnstans. Så nu hoppas jag på att G finns med Fast jag är förvånad om hon är en paint eller pinto sto för jag (och min tränare) tycker att hon liknar vilket svenskt/danskt halvblod som helst,men håll tummarna att hon kommer därifrån!
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.