Fossing

Trådstartare
Mer än en månad för tidigt ville min systerdotter komma ut!!! Syrran ligger på bb nu och lillasyster Fot är heeelt hysterisk hemma i lägenheten. Vad i all världen ska jag ta mig till? HUR ska jag kunna sova inatt?

:D :banana:

Sv: Ojojoj!

Får du inte åka och hälsa på henne då? Eller det kanske man inte får mitt i natten förresten :D

Gå och lägg dej snabbt så blir det snart morgon :D

Jag tror inte det blir så populärt om jag åker dit och försöker komma med glada tillrop :D (men jag vill såklart hemskt gärna :p)

Du får smyga omkring i korridorerna som Gollum, med din flaska alkoholfria champagne i handen :D Sen får ni dra gardinerna om er när du gör din glädjedans!

Eller... sitt här på buke i tio timmar till. Får du träffa henne imorrn förresten?

Vet inte, men vi hoppas på det! Det beror på om sessan behöver någon slags kuvösvistelse (hon skulle kommit 17 augusti så det är en liiiten flicka)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 045
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 754
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 689
Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
9 611
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?