Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mer än en månad för tidigt ville min systerdotter komma ut!!! Syrran ligger på bb nu och lillasyster Fot är heeelt hysterisk hemma i lägenheten. Vad i all världen ska jag ta mig till? HUR ska jag kunna sova inatt?
Du får smyga omkring i korridorerna som Gollum, med din flaska alkoholfria champagne i handen Sen får ni dra gardinerna om er när du gör din glädjedans!
Eller... sitt här på buke i tio timmar till. Får du träffa henne imorrn förresten?
Hästnyheter Trodde du menade problem som i tar tamboskap. Hur olika kretsar pratar vet jag inte mer än när det blev ett hett ämne när Ursula von der...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.