Sv: Oj hur gör jag nu vad händer?
Transporten av hästen ja, men logi för dem som transporterar?? Kan vara idé att kontrollera att köparen räknar in det också i transportkostnaden, så ni vet säkert att ni inte missförstår varandra.
Vad gäller transport och hastigheter... Det är en sak att släpet går stadigt, men har du funderat över bromssträckan?? Eller vad som händer om släpet börjar wobbla??
Det står i kontraktet att köparen bekostar transporten av hästen.
Hur fort jag kör med släp beror på vad det är för släp och vad som är i släpet, en tom transport eller husvagnen som går stadigt kring 105-110 km/h. Småvägar med häst i släp 70-80km/h motorväg och vindstilla 90-100km/h.
Som fortast har jag kört över 200km/h men inte med släp och absolut inte på allmän väg!
Transporten av hästen ja, men logi för dem som transporterar?? Kan vara idé att kontrollera att köparen räknar in det också i transportkostnaden, så ni vet säkert att ni inte missförstår varandra.
Vad gäller transport och hastigheter... Det är en sak att släpet går stadigt, men har du funderat över bromssträckan?? Eller vad som händer om släpet börjar wobbla??