*amatördetektiv*Fingeravtryck?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*amatördetektiv*Fingeravtryck?![]()
Etter värre är det väl om skräpet självmant kommit inifrån; det klarade inte av stöket på andra sidan dörren.Ah det förklarar varför det alltid känns som att det är stökigt hemma hos mig, stöket kommer givetvis självmant in utifrån![]()
Har du läst tråden??Har ni sopnedkastet i huset eller är det långt att gå? Kanske någon som var lat och inte ville gå långt och gav jobbet till dig istället?
Precis! Jag bor visserligen ute på landet men runt omkring oss så har det varit sådana där små konstiga saker, små stenar framför dörren som det inte finns någon vettig anledning till att de ligger där, krukor som har blivit flyttade osv. Små saker som man inte skulle komma på tanken att polisanmäla men när det visar sig att alla grannar har upplevt samma sak, ja då hamnar det i ett helt annat ljus. Vi personligen har klarat oss, vi har hund, grannen har hund som skäller om någon åker in på antingen deras eller våran gård och sånt avskräcker. Sen är jag hemma "nästan jämt" vilket även det försvårar. Det finns ingen logik i när jag åker hemifrån och när jag kommer hem.Du tänker att om man är hemma så tas påsen bort?
Har du läst tråden??![]()
Nä.. Det är ju spöken ju..Precis! Jag bor visserligen ute på landet men runt omkring oss så har det varit sådana där små konstiga saker, små stenar framför dörren som det inte finns någon vettig anledning till att de ligger där, krukor som har blivit flyttade osv. Små saker som man inte skulle komma på tanken att polisanmäla men när det visar sig att alla grannar har upplevt samma sak, ja då hamnar det i ett helt annat ljus. Vi personligen har klarat oss, vi har hund, grannen har hund som skäller om någon åker in på antingen deras eller våran gård och sånt avskräcker. Sen är jag hemma "nästan jämt" vilket även det försvårar. Det finns ingen logik i när jag åker hemifrån och när jag kommer hem.![]()
Men jösses. Vad obehagligt.Precis! Jag bor visserligen ute på landet men runt omkring oss så har det varit sådana där små konstiga saker, små stenar framför dörren som det inte finns någon vettig anledning till att de ligger där, krukor som har blivit flyttade osv. Små saker som man inte skulle komma på tanken att polisanmäla men när det visar sig att alla grannar har upplevt samma sak, ja då hamnar det i ett helt annat ljus. Vi personligen har klarat oss, vi har hund, grannen har hund som skäller om någon åker in på antingen deras eller våran gård och sånt avskräcker. Sen är jag hemma "nästan jämt" vilket även det försvårar. Det finns ingen logik i när jag åker hemifrån och när jag kommer hem.![]()
Precis! Jag bor visserligen ute på landet men runt omkring oss så har det varit sådana där små konstiga saker, små stenar framför dörren som det inte finns någon vettig anledning till att de ligger där, krukor som har blivit flyttade osv. Små saker som man inte skulle komma på tanken att polisanmäla men när det visar sig att alla grannar har upplevt samma sak, ja då hamnar det i ett helt annat ljus. Vi personligen har klarat oss, vi har hund, grannen har hund som skäller om någon åker in på antingen deras eller våran gård och sånt avskräcker. Sen är jag hemma "nästan jämt" vilket även det försvårar. Det finns ingen logik i när jag åker hemifrån och när jag kommer hem.![]()
Hört talas om fenomenet, själv är jag så virrig att jag knappast skulle märka om någon kruka stod fel etcPrecis! Jag bor visserligen ute på landet men runt omkring oss så har det varit sådana där små konstiga saker, små stenar framför dörren som det inte finns någon vettig anledning till att de ligger där, krukor som har blivit flyttade osv. Små saker som man inte skulle komma på tanken att polisanmäla men när det visar sig att alla grannar har upplevt samma sak, ja då hamnar det i ett helt annat ljus. Vi personligen har klarat oss, vi har hund, grannen har hund som skäller om någon åker in på antingen deras eller våran gård och sånt avskräcker. Sen är jag hemma "nästan jämt" vilket även det försvårar. Det finns ingen logik i när jag åker hemifrån och när jag kommer hem.![]()
Fast grejen är att de ställer sakerna just så att man ska upptäcka det om man kommer hem... Tex mitt på gången eller liknande.Hört talas om fenomenet, själv är jag så virrig att jag knappast skulle märka om någon kruka stod fel etc![]()