Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon gick i trappen och var lika morgonförvirrad som jag brukar vara. Soppåsen i ena handen väska i den andra. Så ringer mobilen och personen ställer ifrån sig soppåsen och börjar efter en stunds pratande att gå.När jag gick ut i e.m. så stod en soppåse precis bredvid min dörr, som om jag hade ställt ut den där. (Vilket jag inte hade). Någon som kan förklara detta?
![]()
När jag gick ut i e.m. så stod en soppåse precis bredvid min dörr, som om jag hade ställt ut den där. (Vilket jag inte hade). Någon som kan förklara detta?
![]()
Där sa du något! Ska meddela hyresvärden!! Dags att byta portkod kanske.Den lite tråkigare funderingen är om det är potentiella inbrottstjuvar som vill kolla om det är någon hemma...
Var den borta sen?När jag gick ut i e.m. så stod en soppåse precis bredvid min dörr, som om jag hade ställt ut den där. (Vilket jag inte hade). Någon som kan förklara detta?
![]()
Jag slängde den i sopnedkastet. Har en granne på samma plan + en lokal, vet ej om verksamheten i lokalen har semesterstängt.Var den borta sen?
Har du grannar på samma våningsplan eller tex ovanpå?
Kan dessa haft påsen i handen och halvvägs ner kommit på att ngt mer ska hämtas. Dvs ställer påsen under tiden man hämtar saken. Något sådant skulle jag kunna göra.
Du tänker att om man är hemma så tas påsen bort?Den lite tråkigare funderingen är om det är potentiella inbrottstjuvar som vill kolla om det är någon hemma...
Var skräp i den som inte kom från mig. Syntes igenom.Du gjorde det i sömnen![]()
Fingeravtryck?Var skräp i den som inte kom från mig. Syntes igenom.
Synd att jag slängde den...kanske fanns fingeravtryck.
När jag gick ut i e.m. så stod en soppåse precis bredvid min dörr, som om jag hade ställt ut den där. (Vilket jag inte hade). Någon som kan förklara detta?
![]()