ögongodis för cowgirls.

attempt

Trådstartare
Jag har sett endra trådar i forumen där de vill se bilder på snygga tex hoppryttare, dressyrryttare osv.
Kan inte vi skapa en tråd där vi lägger ut bilder på snygga cowboys? ;)

Sv: ögongodis för cowgirls.

62457644-M.jpg

18763373-M.jpg

%7BQ%7D2002-12-12--08.25.14.jpg

Min egen cowboy förstås:love: :love:

Den sista bilden ser ju bara för härlig ut, man tänker sig en westernfilm där dom håller på att valla in sina kor till ranchen. :)

Jag är så feg.......jag är jue inte direkt anonym här så jag tänker inte nämna vilka "cowboysare" jag tycker är fina.......;)
Men kan ju i alla fall säga att det finns en hel del.

Men alla andra kan ju lägga in lite bilder...ögongodis är aldrig fel;)

*rofl* Grabbarna Grus ^^

mamma satt och kikade när peter tävlade, framför satt ett gäng damer.. "Åh nu är det Peters tur!" "Ja, visst är det roligt att titta på honom.... han är ju bara såååååå snygg"

Undrar jag om Peter vet att han tydligen är mer sexobjekt för "tanterna" än idol :angel: :rofl: :rofl:

Men visst tusan är tommy charmig...... :p fast mer tänker inte jag skriva iaf ^^

:bump:

En i stallet tränare för honom, kanske ska följa med och titta på "träningen" någon dag ;)

Va mysigt med en egen cowboy... Jag fångade en raggare:angel: .. Va lite fel ute.. Men många år tillsammans nu så jag ska inte klaga.. Trors att han inte rör en häst:smirk: ..

Vet du att Viggo faktiskt kan rida western på riktigt?! Ja hittade ett program från Greva -97, där tävlade han med hästarna Br Dynamite Quincy och JJ Pearl Express, vet ej hur det gick för dom, men lite kul "onödigt vetande bara!"

Senast ändrad av en moderator:

Hmm, det är nog en helt annan Viggo Mortensen du har sett :p Den du menar är nog den Viggo som är bosatt och föder upp painthästar i Danmark (Circle M Farm).
Skådespelaren Viggo Mortensen är bara halvdansk, och bosatt i USA :D

Som du kanske såg så skrev jag att programmet ver från-97, då bodde han inte i USA... Han har faktiskt även sagt i intervuer från Hilgao filmen att han inte behövde lära sej rida för filmens skull för att han redan kunde... Men SJÄLVKLART kan jag ju inte svära på att just detta var "fel" Viggo:)

när jag såg "bakom hidalgo" så sa de att han kärade ner sig så mkt i hästen han red på jämt, även när han inte behövde så red han, så när filminspelningen va slut så köpte han honom

Jo, men både Br Dynamite Quincy och JJ Pearl Express kommer från Circle M Farm i Danmark (http://www.circlemfarm.dk/), så jag är ganska säker på att det inte är skådespelaren Viggo som tävlade på Greva :D

Hmm, det är nog en helt annan Viggo Mortensen du har sett :p Den du menar är nog den Viggo som är bosatt och föder upp painthästar i Danmark (Circle M Farm).
Skådespelaren Viggo Mortensen är bara halvdansk, och bosatt i USA :D

Jo du har rätt, men det var han som gjorde dom flesta stunten till häst själv i Hidalgo. Så han är duktig ryttare. Att han tävlade här är ju inte så sannolikt. :crazy:

Hade varit häftigt annars. :D

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 283
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
20 648
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 366
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar