Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fick en jättefin isisbäbis inatt, tror den blir silversvart. Mamma gulbrun och pappa silversvart. Nu har jag en fråga angåendes fölis ögonfärg. De är gråa just nu, kommer hon att behålla den färgen eller blir de ljusbruna eller vad....
just ögonfärgen är väl lite lurig, men jag tycker att den ser silvergulsvart ut!? Jag kan ju ha fel men i så fall kan den få så fina ljusbruna ögon som ex Svadilfari från Knutshyttan har. Jag känner till ett sto som är silvergulsvart oxå hon hade nog ungefär den färgen när hon föddes men jag vet inte vilken färg hon har på ögonen nu!
/Monica
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hundavel & Ras Jag kanske var otydlig. "Jag tror att de är på rätt väg" syftar alltså på t. ex. "våra" uppfödare, och andra uppfödare som har liknande...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.