Ögonfärg

Remix

Trådstartare
Hej!
Har en fråga till er avelskunniga. Min ponny får ofta komplimanger för sina fina ögon. Hans ögon är kolsvarta men pupillen är marinblå. Har det nått speciellt namn eller någon funktion? Fina är dom iallfall!

Sv: Ögonfärg

Det är inte så att det marinblå är reflektionen som blir? Min gulögda katt får gröna pupiller i vissa ljus.

Sv: Ögonfärg

Nafayette: Ska se om jag lyckas.
MissFideli: Nej, det är dagligen. Inne som ute. Då borde väl någon annan häst i stallet också få så om det var ljuset?

Coolt är det iallfall :d

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 399
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 241
Senast: Hermelin
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 595
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 213
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur