Ögonfärg

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Remix
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 355

Remix

Trådstartare
Hej!
Har en fråga till er avelskunniga. Min ponny får ofta komplimanger för sina fina ögon. Hans ögon är kolsvarta men pupillen är marinblå. Har det nått speciellt namn eller någon funktion? Fina är dom iallfall!

Sv: Ögonfärg

Det är inte så att det marinblå är reflektionen som blir? Min gulögda katt får gröna pupiller i vissa ljus.

Sv: Ögonfärg

Nafayette: Ska se om jag lyckas.
MissFideli: Nej, det är dagligen. Inne som ute. Då borde väl någon annan häst i stallet också få så om det var ljuset?

Coolt är det iallfall :d

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 031
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 348
Senast: Mineur
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte... 9 10 11
Svar
208
· Visningar
23 464
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 624
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Shettistråden del II
  • 07:or del 23