Ogenomskinlig plast..

Poxz

Trådstartare
..till fönster, som gör det insynsskyddat? Var kan man få tag i det? Och vad HETER sådan plast egentligen, om det nu har ett speciellt namn? Vanliga badrumsfönster är ju redan lite "skrynkliga" i glaset, men inte det här. Och eftersom de har huggit ner en massa träd nu så känns det som om grannarna kan se en när man sitter på dass... inte så värst skojigt.

//J

Sv: Ogenomskinlig plast..

Det brukar heta fönsterfilm och man köper det lite vartstans, men de flesta färgbutikerna brukar ha det. Undrar om inte ÖoB, IKEA, Jysk mm också har det.

Japp, fönsterfilm eller insynsskydd. Googla på det, det finns en sida som har skitmycket läckra mönster! :love: minns inte vad den heter dock.

Titta på Upsala färg! Har för mig att jag sett både nere på stan och ute i Boländerna.

Jag har samma problem. Har sett på tiimari men den är inte så snygg :p
Finns att beställa på internet också, måste ta tag i samma sak själv.

Har köpt sån på Ikea. Det är en rulle så det är bara att klippa till lagom bitar själv. Fast det är inte mönstrat utan bara "frostat" eller vad man ska säga.

Tack allihop! :bow: Var förbi Bauhaus idag och de hade alla möjliga. Köpte en enkel, frostad plast. Det ska nog bli bra!

antar att det är tvåglasfönster, då är det smidigast att lämna in och byta ena glaset mot ett frostat, enklare än så blir det inte när man ska tvätta fönster i så.. och med fukt i våtrum så gör det inte så roligt med klistrad plastfilm på fönstret.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 090
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
26 241
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 407
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 676
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar