Officiellt hundbad i Stockholm?

Sv: Officiellt hundbad i Stockholm?

Ojojoj, Långholmen som redan är galet fullt med hundar... Men det är väl bra kanske!

Sv: Officiellt hundbad i Stockholm?

Så fullt av hundar är det väl inte på Långholmen. Jag brukar knappt träffa på en kotte när jag promenerar på den sidan där man får ha hunden lös. Alla tycks uppehålla sig på den andra sidan av holmen. Eller så har jag bara haft tur! :)

Trevligt med ett officiellt bad där även hundar är tillåtna, även om det finns flera andra ställen i närheten där det går att bada med hund, t.ex. vid Rålambshovsparken och nedanför Wivalliusgatan nära Mariebergsparken. Däremot kollas ju inte vattenkvaliteten på de två senare ställena.

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 907
Senast: Tantan
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 081
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 943
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka