Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Så fullt av hundar är det väl inte på Långholmen. Jag brukar knappt träffa på en kotte när jag promenerar på den sidan där man får ha hunden lös. Alla tycks uppehålla sig på den andra sidan av holmen. Eller så har jag bara haft tur!
Trevligt med ett officiellt bad där även hundar är tillåtna, även om det finns flera andra ställen i närheten där det går att bada med hund, t.ex. vid Rålambshovsparken och nedanför Wivalliusgatan nära Mariebergsparken. Däremot kollas ju inte vattenkvaliteten på de två senare ställena.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.