Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Apropå ingenting kan jag tipsa att om man av misstag stoppat in grönsalladen i frysen och hittar den där nästa dag så blir den INTE bra om man snabbtinar den i mikron
Vi är smarta
Åtminstone en del av oss. Apropå ingenting kan jag tipsa att om man av misstag stoppat in grönsalladen i frysen och hittar den där nästa dag så blir den INTE bra om man snabbtinar den i mikron
Tack för dagens !!!!
Silence please
Det hände i går. Jag letade igenom hela kylskåpet två gånger efter salladen. Dessutom var det sån där lyxig färdigklippt mix av olika goda sorter. Toscansk blandning med ett kilopris som rent guld ungefär
Insåg att jag måste ha stoppat den i fel skåp. Och eftersom man behöver grävskopa för att komma åt innersta lagret i mitt skafferi (lagerblad bäst före 2003-12 är inget ovanligt ) - så tog jag frysen först.
Och där låg salladen. Krispig är bara förnamnet. Jag var SKITSTRESSAD och måste fixa matlåda innan jobbet så jag slängde in påsen i mikron lite snabbt.
När jag sen öppnade matlådan på jobbet såg det ut som alger. Svart blöt sallad simmade i sin egen sörja.
Nån som vill bli bjuden på middag i det mandalakiska residenset ?
Nä men allvarligt, är det över huvud taget någon mänska som någonsin lyckats konsumera en hel påse lagerblad?...(lagerblad bäst före 2003-12 är inget ovanligt )
Och eftersom man behöver grävskopa för att komma åt innersta lagret i mitt skafferi (lagerblad bäst före 2003-12 är inget ovanligt )
Silence please
Det hände i går. Jag letade igenom hela kylskåpet två gånger efter salladen. Dessutom var det sån där lyxig färdigklippt mix av olika goda sorter. Toscansk blandning med ett kilopris som rent guld ungefär
Insåg att jag måste ha stoppat den i fel skåp. Och eftersom man behöver grävskopa för att komma åt innersta lagret i mitt skafferi (lagerblad bäst före 2003-12 är inget ovanligt ) - så tog jag frysen först.
Och där låg salladen. Krispig är bara förnamnet. Jag var SKITSTRESSAD och måste fixa matlåda innan jobbet så jag slängde in påsen i mikron lite snabbt.
När jag sen öppnade matlådan på jobbet såg det ut som alger. Svart blöt sallad simmade i sin egen sörja.
Nån som vill bli bjuden på middag i det mandalakiska residenset ?
Haha!
När mina fantastiska vänner (kända som hille och FlipThe Frog här på buke) med livet som insats röjde mitt skafferi (ett sånt där man kan gå in i) i helgen togs rekordet av en kryddpåse med sista användsningsdatum 1985.
Nu är allt så fint, rent och modernt i skafferiet. Jag tror de hade hyrt en bobcat.
Men är det inte just sån sörja som bläckfiskar äter? *funderar*