Ockerpris för felsökning?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ock felet ingår i trasig termostat, vilket man lätt åtgärdar själv antigen med ny packning eller packningspasta. Om Termostat huset däremot är sprucket, kan det bli dyrt att laga, då det kan vara svårt att få tag på utanför märkes verkstad.
Har du följt @Wille tidigare trådar så vet du nog att hon varken har ork, tid eller lust att reparera bilen. Och har du följt denna ser du att hon dessutom sålt bilen
 
Har du följt @Wille tidigare trådar så vet du nog att hon varken har ork, tid eller lust att reparera bilen. Och har du följt denna ser du att hon dessutom sålt bilen
Nog måste man kunna få svara i en tråd utan läst tidigare trådan av ts?

Men håller med om att vara uppdaterad i tråd man svarar i är en bra utgångspunkt.
 
Jag gör ju knappt annat än vilar från morgon till kväll. Växlar bara plats. Hängmattan. Soffan. Sängen. Eller trappen om jag orkar sitta. Sover 12 timmar per dygn. Inget blir bättre av det.
När får du svar på proverna som du lämnade?
Du kan ju faktiskt vara sjuk och då är det inte roligt alls.
Men det går att åtgärda för det är ju inte meningen att det skall vara så där.
 
Ock felet ingår i trasig termostat, vilket man lätt åtgärdar själv antigen med ny packning eller packningspasta. Om Termostat huset däremot är sprucket, kan det bli dyrt att laga, då det kan vara svårt att få tag på utanför märkes verkstad.
Det finns begagnade att få tag på.
De där bilarna går sönder av massor av olika orsaker så någon död Peugeot kan säkert donera rätt organ.
 
När får du svar på proverna som du lämnade?
Du kan ju faktiskt vara sjuk och då är det inte roligt alls.
Men det går att åtgärda för det är ju inte meningen att det skall vara så där.
Bara en undran, vad menar du med sista meningen, att det går att åtgärda? Det vet man ju tyvärr inte. Vissa orsaker går att åtgärda, inte andra.

Tillägg. I inlägg #93 har Wille svarat om proverna
 
Bara en undran, vad menar du med sista meningen, att det går att åtgärda? Det vet man ju tyvärr inte. Vissa orsaker går att åtgärda, inte andra.

Tillägg. I inlägg #93 har Wille svarat om proverna
Att om man är sjuk så finns det ofta mycket som går att göra för att förbättra läget.
Och att det i vilket fall som helst inte är meningen att det skall vara så där.

Med provsvar så menar jag även en genomgång av vad svaren betyder och vad som eventuellt går att göra åt saken om något är fel.
 
Att om man är sjuk så finns det ofta mycket som går att göra för att förbättra läget.
Och att det i vilket fall som helst inte är meningen att det skall vara så där.

Med provsvar så menar jag även en genomgång av vad svaren betyder och vad som eventuellt går att göra åt saken om något är fel.
Fast jag ser dig gång på gång tycka att det kommer bli bättre/bra. Och der hoppas självklart absolut alla. Men det finns ju ingen garanti, och det blir då lätt lite att om proverna inte visar något eller om ditt eller datt behandling inte hjälper ja då måste det bero på personen. Och så är det absolut inte
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 146
Relationer Jag är en arbetande småbarnsförälder till två barn som är mycket energiska, aktiva och säger vad de tänker all vaken tid. Även min man...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 010
Senast: Fruentimber
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
591
Senast: Angel
·
Skola & Jobb I mitt yrke så är det vanligt att man får utbildningar för att avancera, kunna utföra svårare felsökningar, få mer ansvar osv. Detta...
2
Svar
37
· Visningar
2 461
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp