och folk säger att vi med små hundar spökar ut dem??

Nominous

Trådstartare
mjo.. det är alltså inte bara vi som tror vi har "dockor" eller vad folk säger nu för tiden... det finns alltså alla sorts människor som har alla sorters hundar som spökar ut dem. :crazy:
visst det kanske bara är just för bilderna, men man vet ju aldrig hur dessa hundar ser ut till vardags... :D

deputydog.jpg

groundho.sized.jpg

hardwork.jpg

aloha.jpg

:rofl: :rofl: stackars hundar - men dom ser ju lite roliga ut...
 
Senast ändrad:
Sv: och folk säger att vi med små hundar spökar ut dem??

Skillnaden är nog att det där är en ren plojbild och hunden lär knappast ha den där "klädseln" på sig regelbundet :cool:
 
Sv: och folk säger att vi med små hundar spökar ut dem??

Skillnaden är nog att det där är en ren plojbild och hunden lär knappast ha den där "klädseln" på sig regelbundet :cool:

nä de förstår jag med. jag tyckte mest att dom såg lite roliga ut. :D folk kan verkligen hitta på de mest knepiga bilder på sina djur..
 
Senast ändrad:
Sv: och folk säger att vi med små hundar spökar ut dem??

de två översta med bandage på öronen har det för att de hr blivit kuperade, och öronen ska stå så tills de står av sig själva.
Hur man kan försvara sådan begriper jag inte
 
Sv: och folk säger att vi med små hundar spökar ut dem??

de två översta med bandage på öronen har det för att de hr blivit kuperade, och öronen ska stå så tills de står av sig själva.
Hur man kan försvara sådan begriper jag inte

ja det vet jag åxå - emn du kan ju inte påstå att man måste sätta huden på en leksaksmotorcykel för att den har kuperade öron??det var ju inte riktigt så att jag trodd edom hade satt horn på han så det skullese ut som en djävuls polis..:cool:

nu snackade jag inte om kuperade öron, utan om dedär bilderna. att hunden faktiskt satt på en motorcykel med polis"uniform".
den andra hunden har dom tejpat så det ser ut som en hatt... ännu en gång för att den är kuperad - ja. men dom har inte tejpat han som vanligt, utan utstyrslat honom för bilden antagligen.. eftersom det är samma uppfödare som har hundarna..
 
Senast ändrad:
Sv: och folk säger att vi med små hundar spökar ut dem??

Den enda roliga bilden är den stackars dobben på motorcykeln.. Däremot är den kuperade, vilket inte alls är lika roligt.. Sen var bild nr 2 tråkig (och även den sorglig) de två andra ser ut som hundar vars hem har varit djurtestkliniken i Polen eller något. Muterade, misslyckade hundar. Dom ser skrämmande ut.
 
Sv: och folk säger att vi med små hundar spökar ut dem??

de två andra ser ut som hundar vars hem har varit djurtestkliniken i Polen eller något. Muterade, misslyckade hundar. Dom ser skrämmande ut.

en mexikansk nakenhund... dom ser ut så.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 989
Senast: Stergo
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 918
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 606
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag är supernyfiken på vilket intryck människor får av olika hundar Hur brukar din hund oftast beskrivas av folk den möter? 1. Vad är...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 513
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp