Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Men nu tycker jag att du är lite elak mot långa tjejer eller de med mördarklackar på sig och som råkar träffa på en kort(are) karl som gnider sig emot dem - för i det läget så hamnar ju de facto inte den erigerade penisen mot ryggen utan kanske mot rumpan eller låret. Och det måste ju få gällas, eller? ;) O_o

Är den hissad så gills det tycker jag!

Bra!

Zoya: Så länge den är erigerad så är det OK! Plus om man sitter ner och får den lite i ansiktet, kanske att den trycker mot din näsa eller så.

Men hallå, vi tjejer får väl anstränga oss lite?! Böj på knäna om den inte når nog högt!
 
Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Jag som är så kort då? Bör jag ställa mig på sätet i kollektivtrafiken för att vara tillmötesgående, s.a.s.?
 
Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Som kvinna är det a och o att vara tillmötesgående. Har du ingen vett och etikett alls, eller?
 
Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Så det är ett "Ja" på sätesklättring, med andra ord?

Skit också. Hur ska lilla svaga jag orka hela vägen dit upp? Får nog be någon stark man hjälpa mig upp.
 
Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Kuken eller vågen?
 
Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Kuken eller vågen?
 
Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Bra!

Zoya: Så länge den är erigerad så är det OK! Plus om man sitter ner och får den lite i ansiktet, kanske att den trycker mot din näsa eller så.

Nu är ju inte jag personligen så värst lång och går aldrig i heels så jag har inte problemet själv :D men jag tänkte på mina mindre lyckligt lottade (?) medsystrar. Måste ju vara asjobbigt att alltid behöva tänka på att ställa sig nära en väldigt lång karl om man vill få privilegiet att få en balle intryckt i ryggen liksom.

Det där med näsan förresten, är det månne ett tips från coachen? ;) :p
 
Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

ALLA borde prova Niffes näsvariant! Du har inte levt till fullo innan du haft ett okänt skrev i ansiktet!

+1

Åh, ett okänt skrev i ansiktet! :love: De historierna kommer lätt slå högst på äldreboendet sen, alla som inte varit med om det kommer vara såååå avundsjuka!
 
Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Nu är ju inte jag personligen så värst lång och går aldrig i heels så jag har inte problemet själv :D men jag tänkte på mina mindre lyckligt lottade (?) medsystrar.
Åh, du är en sann samarit (massarit? samerit? äh skit samma)!

Måste ju vara asjobbigt att alltid behöva tänka på att ställa sig nära en väldigt lång karl om man vill få privilegiet att få en balle intryckt i ryggen liksom.
:rofl: :rofl:

Det där med näsan förresten, är det månne ett tips från coachen? ;) :p
Svar ja! Sann lycka är att få en okänd penis petad i näsan.
 
Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

ALLA borde prova Niffes näsvariant! Du har inte levt till fullo innan du haft ett okänt skrev i ansiktet!
:love: :love:

Måste jag välja en?
Absolut inte. Du kan få allt du vill här i världen. Så länge det är en kuk i ryggen eller våg att väga den med.

Den som väger mest!
:up:

+1

Åh, ett okänt skrev i ansiktet! :love: De historierna kommer lätt slå högst på äldreboendet sen, alla som inte varit med om det kommer vara såååå avundsjuka!
:love: :love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp