Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Om vi nu ska göra det så ligger jag jäkligt risigt till, vi har ju ingen tunnelbana här :cry:.

Kommer bli "kusinen från landet" på mitt hem. Eller räknas spårvagn också?
 
Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Du måste ha en erigerad penis i ryggen, annars gills det inte.

Idiot.
 
Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Om vi nu ska göra det så ligger jag jäkligt risigt till, vi har ju ingen tunnelbana här :cry:.

Kommer bli "kusinen från landet" på mitt hem. Eller räknas spårvagn också?

Behöver ju inte vara på en tunnelbana, vart som helst!

Om det är fiskarhistorier som gäller, borde vi ta vikten på dem då?
 
Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Vet ej. Där känner jag att latheten slår till, orkar inte kånka på digital våg. Kan eventuellt tänka mig att ha en hövåg i väskan?
 
Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Det spelar ingen roll, på hemmet sen kommer vi ju ändå använda överdrivna längdmått.
 
Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Som en liten hundvalp ungefär?
 
Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Du måste ha en erigerad penis i ryggen, annars gills det inte.

.

Men nu tycker jag att du är lite elak mot långa tjejer eller de med mördarklackar på sig och som råkar träffa på en kort(are) karl som gnider sig emot dem - för i det läget så hamnar ju de facto inte den erigerade penisen mot ryggen utan kanske mot rumpan eller låret. Och det måste ju få gällas, eller? ;) O_o
 
Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Men ALLA vet väl att kvinnor inte är längre än män? Det är ju så OKVINNLIGT! :yuck:
 
Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Men nu tycker jag att du är lite elak mot långa tjejer eller de med mördarklackar på sig och som råkar träffa på en kort(are) karl som gnider sig emot dem - för i det läget så hamnar ju de facto inte den erigerade penisen mot ryggen utan kanske mot rumpan eller låret. Och det måste ju få gällas, eller? ;) O_o
Vi får överlägga och återkomma!

Hedinn mfl, vad säger ni: Penis mot rumpa/lår - hiss eller diss?
 
Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

kl

Man kanske skulle dokumentera vikt-, längd- och grovhetsmätning på en hemsida? Med tanke på att man blir glömsk på ålderns höst. Skapa en lillasyster - eller snarare grandma i det här fallet - till denna sida? http://machoikollektivtrafiken.se/
 
Sv: Obehaglig händelse som jag inte riktigt greppar

Bra!

Zoya: Så länge den är erigerad så är det OK! Plus om man sitter ner och får den lite i ansiktet, kanske att den trycker mot din näsa eller så.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp