Nytt träns!

Panamera

Trådstartare
Nu har jag äntligen skaffat mig ett dressyrträns!!
Nosgrimman är väl ca 4 cm bred, och grymt mjuk!!

Bilder:
18338388.jpg

18338389.jpg

18338391.jpg

18338387.jpg

18338390.jpg

Så, vad tycker ni dressyrmänniskor om detta??

Diana

Sv: Nytt träns!

Märket har jag faktiskt ingen aning om... :p
Jag köpte det idag på H*glunds i Sisjön i södra Gbg för 450 kr, det var rea!! (50%)

(dom hade för övrigt också smala Döbert dressyrträns på 50%)

Diana

Jag måste bara berätta att hästen är redigt trött på bilderna, jag störde henne mitt i hennes eftermiddagsvila... :o

Diana

Ja håller med, snyggt pannband! och till mkt bra pris!:d

Tränset var jättesnyggt och nosgrimman var alldeles lagom! :)Pannbandet tyckte jag var "lite mycket" men jag är inte mycket för utsmyckningar. HÄsten ser ju verkligen ut att gilla det också! ;)

I Love it!!:love::love: Ge mig!
Är galen i blingbling och gillade nosgrimman jättemycket!

det ser ju inte ut som att det sitter någon märkeslogga på det så antagligen är det bara ett dyrt ickemärkesträns med "bra läder". Sånna finns det ju gott om...

Jag tycker det var fint! Gillar pullback-knäppning och bling-bling.. :d

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 607
Senast: Ragdoll
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 216
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 836
Senast: mamman
·
Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 787
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar