Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon har hört av sig!!! Åh vad lättad jag är!
Ja verkligen! Usch det är inte bra för hjärtat sånt där!Åh så skönt!
Underbart!Hon har hört av sig!!! Åh vad lättad jag är!
Förklaringarna till (den sortens) aggressivitet mot just Frankrike är väl rätt uppenbara.Vad är det som får en människa att begå så sjuka handlingar? Kan det växande utanförskapet och psykiska ohälsan vara en starkt bidragande orsak? Jag tror att det iaf. Så länge det ser ut som det gör så kommer inga undantagstillstånd att hjälpa mot dåden. Hemskt det som hände. Ser ut att bli vardag i Frankrike snart.
JAAAA. Så konstruktivt!Ja även om jag inte tycker synd om chauffören som fått dö, så är det bättre att få tag i dom levande så man kan pressa dom på info. Kanske planeras fler attacker som de vet om.
Det är så meningslöst, urskiljningslöst. Kan inte alla krigssugna människor bara låsas in nånstans och slåss tills det är en person kvar. Så kan den få en guldmedalj och känna sig manlig ett tag innan han åker i fängelse. Då skulle inga utomstående skadas.
Snarare, låt de som gillar att utföra våld och terror göra det mot varandra och inte någon annan. Ingen skulle tvinga dom, de kunde få kriga hur mycket de ville, men motståndarna var bara såna som också ville slåss. Inte resten av världen.JAAAA. Så konstruktivt!
Möt våld och terror med våld och terror.
Vad menar du med det här?Jag har så svårt att se dessa vidrigheter i samma tankebild som Frankrike och dess människor.....
I min tanke är Frankrike bara vackert - till natur, kultur och människor. Jag har bara sett det vackra när jag rest där. Det går, rent känslomässigt, inte ihop med terrordåd. Ok, INGEN plats "går ihop" med terrordåd, men rent ologiskt och enbart känslomässigt är de två oförenliga. Givetvis har jag, då jag rest i landet, inte sett de tråkiga sidorna - segregeringen t.ex., den ser man ju inte så lätt som turist. Så min tankebild, min känslomässiga bild, av Frankrike är enbart vacker.Vad menar du med det här?
@Piek Den dagen man riskerar att förövaren kommer undan och lyckas döda fler för att man hoppas kunna tortera honom senare är dagen då vi fullkomligt gått under som civiliserat samhälle.