Nytt rum...

Sv: Nytt rum...

dom borde försöka komma på något nytt snart.. vet inte hur många rum jag tagit mig ur :D
 
Sv: Nytt rum...

har ni, (du å zlatan nedanför) tagit er ut ur det där rummet.. jag lyckas klottra på gubben, men inte faaaan kan jag japanska..
 
Sv: Nytt rum...

Fjunet skrev:
Koden till skåpet någon? :D

Kod? Skåp? Jag kan inte ens öppna lådorna under7vid skrivbordet.. försökte med pilarna, eftersom pennan o fotot inte verkade logiskt.. :p men neeej, såkalrt inte.. så nu sitter både pilarna på affischgubbens face!
 
Sv: Nytt rum...

Men asså pappersbiten boken och den där teckningen.. är det nått man kan använda? Jag fattar ingenting :P
 
Sv: Nytt rum...

Det finns en till låda i skrivbordet, längst med långsidan.
 
Sv: Nytt rum...

Med en kasset... åhh jag kommer ingenvart :P inget funkar typ för mig.. har typ varit och klickat överallt nu :P
 
Sv: Nytt rum...

Men hur får man rätt tips till rätt symboler? Jag får bara tips om symboler jag inte kan använda i rummet! Har alla nycklar och tror jag klickat på allt....
 
Sv: Nytt rum...

Jag har själv fått fram 2/3 av koden nu, men den verkar inte funka... Ordningen har jag koll på, och det finns ju bara 10 siffror att välja mellan sen :p
 
Sv: Nytt rum...

o hur får man upp skrivbordslådirna? antar att där finns ngt viktigt.. och alla dessa grejer med avbruten kontakt.. de måste ju betyda ngt?
 
Sv: Nytt rum...

Insåg att man kunde klottra på gubben innan man rev ner honom, men han pratar ju japanska. Tur att man har en bror som läst det! :)
 
Sv: Nytt rum...

Åhh..jag kan inte komma på något mer att göra..
 
Sv: Nytt rum...

Jag tror att jag hittade en nyckel bakom cd-spelaren....
 

Liknande trådar

Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 491
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 621
Senast: Soapbubble
·
Hemmet Jag ska riva en väg mellan kök och vardagsrum samt ta bort garderoberna i vardagsrummet i min sommarstuga. Eftersom det inte finns golv...
Svar
18
· Visningar
2 809
Senast: Daff
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 982
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp