Nytt på Hööks

T

Tican

:)

Nu är det lite nya grejer ute på deras hemsida.. Ska ni ha nåt?

Jag blev lite kär i det nya fleecetäcket. Och båda nya schabraken var fina!

Har köpt ett schabrak med rak kant bak (svart med silversnodd) och det gråa däckelunderlägget. Jättefina! :d

Jag vill ha massor, men plånboken hänger inte riktigt med... :crazy: :D :) Tänkte prova det där nya hänga-upp hästgodiset iaf. :)

Mvh Huntress

Åker med flyget om en timme till Malmö, så då ska jag gå på Hööks där, Funderar ltie på det nya fleecetäcket, å passande grimma till, det nya ridtäcket och tre olika schabrak :p hehe, sen blir det ju Falsterbo också, hur jag nu kommer att ha råd!! :crazy: ;)

Jag fyller år nästa vecka, gissa om jag önskar mig pengar :D Nya schabraken var jättefina, tror det blir ett plommonfärgat med rak kant. Fleecetäcket gillar jag också, men jag borde nog börja med att använda de två jag har lite oftare...
Oh, "dunjackorna" har dykt upp idag så dem hade jag inte sett, en sådan blir det också! Har tvättat sönder min gamla.

tycker schabraken var jättefina, men så synd att de inte finns i hoppmodell, och allroundschabraken är så svängda konstiga fram så det passar inte sadeln :(.

sen lindorna var fina oxå, men alldeles för långa för min häst :(.

fleecetäcket var oxå fint :)

tävlingshuvorna var jättefina

jag tänker/vill/ska köpa ett sandfärgad schabrak med rak kant och matchande benlindor.

vill oxå ha den där vinröda tröjan...

kommer på mer saker snart!

Har också köpt det svarta schabraket med rak kant :love:, och funderar på att köpa däckelunderlaget med + att jag nästan måste köpa fler schabrak med rak kant då de passade min sadel så himla bra :idea: *sällsynt*

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 126
Senast: Reshästen
·
Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
844
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
599
Senast: morgaine
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte...
2
Svar
29
· Visningar
1 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka