Nytillskottet har anlänt

Gnist

Trådstartare
Valpgalningen Strumpan tycker att det är toppen..

Bus_2.jpg

Bus_3.jpg

Bus_4.jpg

Sedan kan man ju bara vara skum också..

Bus_7.jpg

Bus_6.jpg

Stå någorlunda snyggt är bara elände dessutom..

Atlas_1.jpg

Men man kan ju vara rätt söt när man vill..

St_1.jpg

Sv: Nytillskottet har anlänt

Badad nu då?

Så det är därför du föder upp valpar, för att Strumpan ska få lekkompisar :idea:

Japp, han är badad, kloklippt och avmaskad :cool:

Givetvis är det för Strumpans skull jag föder upp valpar, så att han ska få nya små lekkamrater med jämna mellanrum :angel: :rofl: :D :idea:

Han är otroligt trevlig och har tagit flytten hit med ro. Han äter och dricker bra, busar med de andra hundarna och med katterna och lufsar runt ute på gården som om han aldrig gjort annat och när han är trött så däckar han och sover där han är så han verkar trivas bra :)

Haha, så nu kommer det fram varför du har så många hundar! :angel: :smirk::p:banana:

Jättesöt liten krabat! :D

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 651
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 027
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 817
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka