Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det Goebel?
Nä...tyvärr. Men kanske 1930-1950-tal? Kan det stämma?Fin! Vet du årtal på den?
Ska fråga imorgonÄr det Goebel?
Skulle tippa på tidigt/mitten av 30-talet med tanke på ögglorna och motivet. Jättefin!Nä...tyvärr. Men kanske 1930-1950-tal? Kan det stämma?
Blev lite förvirradAlltså, det här måste ju vara världens märkligaste tråd ?! Den heter "Nypris på loppisfynd", så vad sjutton gör då kommentarer kring åldern på min gamla bricka i den här tråden? Det är väl ändå @Sonic76 s muggar det ska handla om? Annars får väl tråden heta något mer generellt kring loppisfynd, och då bör kanske alla mina inlägg finnas med? Annars blir det ju bara jättemärkligt och ytterst osammanhängande......
Har du några exempel på liknande muggar från 30-talet? Jag har nollkoll på muggar (inser jag) men jag kan inte dra mig till minnes att jag sett denna typ av heltäckande motiv på så gamla muggar, så det vore jättekul att se.Skulle tippa på tidigt/mitten av 30-talet med tanke på ögglorna och motivet. Jättefin!
Fast just denna kommentaren handlar om min bricka. Det är därför denna tråden blev så himla konstig.....Har du några exempel på liknande muggar från 30-talet? Jag har nollkoll på muggar (inser jag) men jag kan inte dra mig till minnes att jag sett denna typ av heltäckande motiv på så gamla muggar, så det vore jättekul att se.
Din bricka? Är den ens med i tråden? Är jag blind?Fast just denna kommentaren handlar om min bricka. Det är därför denna tråden blev så himla konstig.....
Nä....den är inte med i denna tråden...... Den var med i "Vad gör vi"-tråden. Som sagt, mycket märklig utbruten tråd denna......Din bricka? Är den ens med i tråden? Är jag blind?
Din bricka? Är den ens med i tråden? Är jag blind?