Nykomling *bilder*

gul_zebra

Trådstartare
Har precis kommit hem, har varit och hämtat en liten råtta :D
Sonic Fyrkant får hon heta, är en 12 veckor gammal agouti hooded :)

DSC02793.jpg

DSC02803.jpg

DSC02804.jpg

DSC02812.jpg

DSC02827.jpg

DSC02837.jpg

DSC027981.jpg

DSC028161.jpg

DSC028391.jpg

Sv: Nykomling *bilder*

:eek: Näru, glöm! Om du inte återfår fast form så kommer jag och sätter mig i dig! :devil: :D

gul_zebra skrev:
:eek: Näru, glöm! Om du inte återfår fast form så kommer jag och sätter mig i dig! :devil: :D

:rofl: :rofl:
Oj jävlar, då är det bäst jag samlar ihop mig!
Vill inte ha skulden för att nån blir kletig i rumpan... :D

Haha, ja. Det är hon säkert. Jag tyckte bara hon såg så stor ut (inte fet eller så, bara inte mini) men jag kanske jämförde med mina flickor som bara var fem veckor när jag fick dem. Och det är ju en viss skillnad för de växer ju som satan de första veckorna! :D

läskiga ögon... det bara kryper i mig nr jag ser henne, tur att hon sitter i bur ;)

Är du säker på att Klarinett är kvar hos dig? :angel:
(Helt sjukt hur två likadana varianter kan se olika ut btw... Leffe är ju också agouti hooded men han och Sonic Fyrkant är inte det minsta lika ändå varken på färg eller teckning :D)

aiquen: Hehe ok :D Mja, ska ta och väga henne iaf, jag tycker hon ser normal ut men det var ju så längesen jag haft råttor i hennes ålder också så... Senast var typ 2 år sen eller nåt sånt så. Alla andra har varit antingen vuxna eller hanar ju :D

Bison: Äh, hon som är så go söt :love: :D

Och du har inte sett Sonic Fyrkant efter lite träning :angel:

(Haha på tal om det... Något som ser sjukt kul ut är när en bekants katt fick syn på deras fd dvärghamster. Katten var livrädd för den lille gynnaren :rofl: )

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Jag funderar till och från på att skaffa en hund. Jag har ingen aning om ras och det är i nuläget inte intressant heller eftersom jag...
Svar
19
· Visningar
2 014
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 165
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar