neywaz

Trådstartare
Vilka härifrån kommer? :D :bump:

Jag tänkte mest på sällskap till min lilla söta medryttare som ska rida hingsten på 50 km tävlingen lördagen. Rätt så lugnt blir det nog, inte över 15 km/h. Någon som tänkt sig samma sak och vill ha sällskap? :)
(man märker inte att det är en hingst om man inte böjer sig ner och spanar kulorna, han är väldigt snäll mot alla hästar och trivs bra i de flestas sällskap :) även valackars - så räds inte ;) )

:banana:

Jag ska vara där, som hinknisse då.
Ska hinknissa åt Malin på 12 mil och åt Elisabeth på 8 mil. Börjar känna mig rätt åtråvärd som hinknissa :p
Vilken dag går 50 km då?

Jag tänkte också ta 50 km tävling på lördag, tänkte mig också ett tempo på ca 15 km. Jag rider gärna tillsmmans med din medryttare.
Monica och Diakon

Självklart ska jag till Nybygget, rider ju för den klubb som anordnar ritten (Björkviks Ryttareförening)
I år hoppas vi att vi slipper regnet, som verkar varit obligatoriskt de senaste åren.. :p och nu med ny tävlingplats så blir det lite annorlunda!!
Ja rider 80 km på söndagen me Hete Harry (DM för oss) På lördagen är jag funktionär...!
Jag ser fram emot att träffa mycke folk härifrån... :love:

Är det ny tävlingsplats? Vart? Är det ny bana osså?

Ska inte dit iår, tyvärr, dräktig pålla.. ;)
Men bara undrar av ren nyfikenhet. :D

Det vore väldigt uppskattat! Det är första tävlingen för både häst o ryttare och jag rider själv 12 milen så jag kan inte hålla dem sällskap :crazy:

De flesta på femmilen brukar ju som sagt dra iväg i ett hiskeligt tempo och det är ju inte kul för nån av dem som är riktiga sällskapsgrisar båda två ;)

oja...släng åt min kuse en morot i farten på 12 milen osså så är du garanterat åtråvärd av honom med ;) :love:

femmilen min medryttare rider är på lördagen :)

Du kan väl skicka mig ett meddelande när ryttarmeddelandet kommit om startnummer och sådant, så får vi leta rätt på varandra på tävlingsplatsen då.

ja det är jag som ska plåga häststackarn i 12 mil...pust hehe :p :crazy: ;)

vi ses då det vore kul att heja om man inte tappar bort sig alldeles, brukar ju vara himlans mycke folk på nybygget! :D :bump:

Japp, vi har ny tävlingsplats. Utgår från Strångsjö IP iår, stor fotbollsplan...rätt bra, nybygget blir för litet.
Banan kommer att gå på lite av den gamla banan och lite nytt, om jag inte uppfattade fel.
Funkar det så blir det nog samma till nästa år.

Vem är hon betäkt me?? *nyfiken*

Jag kommer att vara hinknissa åt min kompis på lördagens femmilare. Hoppas på att träffa många kändisar! :D Och så skall det bli så spännande att få se din hingst också!

mvh Ellinor E. Karlström :bump:

Du kommer bli förtjust i honom han är såå snäll och sköter sig bäst av mina "förstagångsdistansare" hittills ;)

:love:

vi ses!!!!

kramen!

Åh! Jag skulle gärna komma men sonen fyller 2 år på lördagen så jag kan inte följa med o titta. Fast jag är jättesugen! Verkligen! o skulle faktiskt vilja dra igång o tävla igen, men här sitter jag höggravid igen så det får väl vänta en stund till. :-)
Men snart är jag ute på banorna igen! :cool:

oj är du gravid igen!!! grattis grattis och vad kul för lilelen att få ett syskon!!!

:rofl: :bump:

*skickar pm till dig*

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Distans Jag är jättesugen på att prova starta distans i sommar, har varit groom några gånger och det verkar så kul! Funderar lite på träning...
Svar
2
· Visningar
2 689
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 728
Senast: mackan
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 485
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Djuridik
  • Hur firar ni jul?