Nybyggeritten

Sv: Nybyggeritten

Nja, Cw skulle ju klara de men det är värre me mig...:p
Har skickat adressen nu, väldigt nyfiken på hur fotona från kondistestet blev...ser nog tröttare ut än hästen ;)

Linnea- Jag skickar ett mejl så kan vi ta detaljer där...:)

Eller så rider du 120 med mig! Så kan vi dela groom *säg inget till min sambo bara* Han tycker det är tungt att grooma en själv....

Har tänkt att debutera T50 där i år, jag och lillsyrran...

Längtar....

Hade tänkt debutera nya hästen på en femma i år. Nu har väl inte träningen gått som planerat tyvärr så vi får väl se hur vi gör. Det kanske blir uppskjutet... Men det går fler tåg!

haha nä mc donalds är tillägnat gubben ;)

Men en avstickare till pizzerian blir det säkert! :D

Roligt, då kanske jag kan få sällskap. :)

Hälsning Maja

William ska ju också gå T50. Hans ryttare är ju inte behörig att rida längre än så.:angel:
Dandher får gå 80, det ska han väl klara om han inte får nåt att skylla på, typ ett myggbett.

Alltid roligt med sällskap....

Då blir vi ju en liten grupp...Jag,Isabella, Maja och Josefin..Toppen!
Några mera ifrån klubben som ska rida T50?

Stina räknar också med att starta, vad jag förstått. Säkert ännu fler!:)

Och så är det ju Linnea som verkar som om hon får låna en häst. Vad kul alltså med sex starter från VÅR klubb i den klassen. Sedan verkar det ju bli två starter på åtta, en på tolv och en på sexton. Kul, kul :D Sedan tror jag att det kan bli en eller två starter från Stall "Karlssons Buss".

Hälsning Maja

Senast ändrad av en moderator:

du behöver aldrig betala för en guldlicens, de debiterar dig mellanskillnaden om du tävlat tillräckligt mkt med int tävlingar (tror 5-6 st)

Ska bli så kul att säsongen äntligen dra igång,
Längtar massor...:)

Eftersom "min" ryttare står över Nybygget, så har jag på något vis åtagit mig att hinka Neywaz. :angel: Det blir min debut på 120 km, oerhört spännande! :banana: Jag ser för övrigt fram emot den goda maten... :d

neywaz skrev:
Nä nä... 160 km!!! ;)

Pallar du det? :bump:

Det är ju inte jag som skall springa. :angel: :rofl:

Jag är helt med på 160 km, även om det känns lite väl stort efter att inte ha hinkat på nästan ett år. Men bara du säger vad jag skall göra så! :idea:

har ändrat mig, det blir 120 KM för mej å Krille..

men är det någon som har fått tag i den internationella proppen???

Varför då??? 160 km låter väl jättelockande? ;) :crazy: Har du anmält ditt intresse hos Gisela Löfstrand hon skickar ut propparna?

Liknande trådar

Övr. Barn Idag är det ju Halloween och jag hade precis en diskussion med min nyblivna 13åring om att jag tycker att hon börjar bli lite för stor...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 993
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 293
Senast: Elo
·
Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 537
Senast: Svartkatt
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 732

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka