nybörjare på galopp.

Sv: nybörjare på galopp.

Annika är ju proffstränare nu och hon kanske behöver lite hjälp. Även om hon är sprillans som proffstränare kan jag säga att hon inte är någon nybörjare i sporten precis. Jag har också noterat att vi nästan alltid håller med varandra i våra inlägg...

Det finns en tjej som heter Amie och som kallar sig NearlyBrainlessAmie, som är med både här och på Ung Galopp, som också är från Värmland. Hon har varit hos Michael Kahn och hjälpt till och ni kanske kan samåka om ni kontaktar varandra. Hon kom till Täby förra vintern när mina hästar startade och då körde hennes snälla pappa.

Se om du kan få kontakt med henne, hon är jättetrevlig och bara Nearly Brainless.:smirk:

Sv: nybörjare på galopp.

okaj! Tack för tipsen!

hur gör ni med era hästar, rider ni dressyr/hoppning också?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Måste få ventilera mig lite och hoppas på att få lite kloka ord. De senaste åren har varit kaos för mig både jobb och hästar. Har...
Svar
18
· Visningar
2 673
Senast: Ajda
·
Övr. Grenar Hej! Har fått ta över min storasysters konto så vet inte om de finns några andra trådar av detta konto.. Jag är en transkille som är...
Svar
9
· Visningar
2 917
Senast: Myrten
·
Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 371
Senast: shia
·
Ekonomi & Juridik Har ju sett här att många är rädda för att köpa häst utan försäkring. Uppfödare är rädda för att sälja häst utan dolda fel försäkring...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
10 126
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar