NYA snack- och uppdateringstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: NYA snack- och uppdateringstråden

Knapplån!

Jag har köpt mig en häst :D

Efter förra besiktningen då han var ojämn i vänster varv fick han träffa eqt som jag följde med till och idag så va han helt UA enl veterinären och jag såg inget ojämnt alls jag heller, så nu är han MIN :) :) :)

Wohoo! Grattis! :bump::banana:

Åh vad roligt!!! Stort grattis!!

Se till att få in bilden nu, vi är ju grymt nyfikna! :D:banana:

Tackar :D Min lilla Semla <3

Kopierade ju url:en men ändå så syns den inte bilden :/ *oteknisk*

Du måste klicka på den lilla gula bildern 3:a från höger i svarsrutan. Där kopierar du in url:en (och se till att ta bort det som står i rutan innan du kopierar in din länk)

Kl

Jag har en fråga, kan man ta med en åring med uppklippta bärrandsröta-hovar på unghästvisning? Eller är det som att be om en låg bedömning?

Jag har ju anmält både Meyja o Rá till visning i september, men Meyja fick alla fyra hovar uppklippta idag... Nu kommer väl rötan försvinna på ett par månader, men det kanske inte är rätt tid att åka på visning?

wpid-dsc_4372.jpg

wpid-dsc_4370.jpg

(kolla Rás pannlugg, hennes man är helt enorm!)

Vad fin han är!!

Vad heter han? (kanske frågat innan, men har minne som en guldfisk ibland)

KL

Nu kanske jag har hittat tillbaka här igen, och kan börja uppdatera!
Nu hänger jag bara här och snokar och ser hur det går för alla andra :D

Karri har jag sålt, men imorgon kommer en annan häst hem till mig som jag ska ha i några månader och jag LÄÄÄÄÄÄNGTAR :bump::love:

Åh, jag som var så kär i din häst. :love: Så himla fin.

Men spännande med ny häst. Är det på foder eller träning? Vad är det för en?

Åh, jag som var så kär i din häst. :love: Så himla fin.

Men spännande med ny häst. Är det på foder eller träning? Vad är det för en?

Aa han var världens finaste :love: :D

Det är en kompis häst, ett 11årigt femgångssto. På foder :) ska bli sååå kul

Jag visade min 08:a på unghästmönstring förra hösten. Då var det en halt häst med. Alltså ägaren var fullt medveten om detta, så dom sprang inte och visade den utan ledde den bara i skritt.

Hästen var rätt fin om jag inte minns fel, dom fick utlåtandet "lovande" och hade nog fått "mycket lovande" om hästen varit ok och de snabbare gångarterna varit likabra som resten av hästen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
759
Senast: Ajda
·
Ridning Jag är lite förvånad att vi inte har en tråd uppe om den här katastrofen till tränare, eller så har jag missat den...
2
Svar
25
· Visningar
3 003
Senast: LenaH
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 704
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 140

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka