Jag är sån, älskar gult och grönt, får hejda mig lite då jag ju inte bara kan ha dom färgerna.Är det förresten fler än jag som är typ besatta vid sin fsvoritfärg och nästan automatiskt gillar allt i den färgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är sån, älskar gult och grönt, får hejda mig lite då jag ju inte bara kan ha dom färgerna.Är det förresten fler än jag som är typ besatta vid sin fsvoritfärg och nästan automatiskt gillar allt i den färgen?
Dras absolut till vissa färger (grönt, gult och vinrött) men framförallt dras jag till randigt. Får ofta lägga band på mig själv när jag inser att jag står och kollar på ÄNNU en randig tröja Men är den väldigt fint köper jag tröjan eller vad det nu är för plagg ändå såklartÄr det förresten fler än jag som är typ besatta vid sin fsvoritfärg och nästan automatiskt gillar allt i den färgen?
Ah, va kul! Då hoppas vi den klär mig med Lite nervös för storleken dock, då jag kan ha M eller L, och den var slut i M. Men iom att den inte knäpps så funkar förhoppningsvis M. Kul att den finns i så många färger med!Jag har den i svart! Funderar på fler färger, gillar verkligen modellen
Jag är sån, älskar gult och grönt, får hejda mig lite då jag ju inte bara kan ha dom färgerna.
Haha, skönt att det inte bara är jag! Petrol-blått är ju inte riktigt lika vanligt och lite mer modefärg med några års mellanrum, men fastnar alltid för de nyanserna Det kan anas ganska väl i min heminredning medDras absolut till vissa färger (grönt, gult och vinrött) men framförallt dras jag till randigt. Får ofta lägga band på mig själv när jag inser att jag står och kollar på ÄNNU en randig tröja Men är den väldigt fint köper jag tröjan eller vad det nu är för plagg ändå såklart
Jag har ju faktiskt också fyndat en tröja på Tradera, älskar den Visa bifogad fil 118041