Jag ÄLSKAR brunt generellt, men tycker nog de svarta var snyggast ändå..Om jag bestämt mig än? Nä.
För nån timma sen tyckte jag dom bruna, nu när jag kollar bilderna igen så tänker jag mig dom svarta
Visa bifogad fil 103888
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ÄLSKAR brunt generellt, men tycker nog de svarta var snyggast ändå..Om jag bestämt mig än? Nä.
För nån timma sen tyckte jag dom bruna, nu när jag kollar bilderna igen så tänker jag mig dom svarta
Visa bifogad fil 103888
Tänkte också solklart de bruna innan men nu säger jag också svart!Om jag bestämt mig än? Nä.
Visa bifogad fil 103888
Vill visa upp de fina höstkängorna jag köpte häromveckan. Tillverkade och inhandlade i Portugal, underbart mjukt läder och jag blir glad varje gång jag tar dem på mig! Första gången jag hade dem på mig promenerade jag 4 km och fick inte skav någonstans, det måste ändå vara ett ganska bra betyg tycker jag!
Visa bifogad fil 102971
Jag röstar för de bruna, men helst med andra skosnören om de som nu sitter där är svarta.Om jag bestämt mig än? Nä.
Visa bifogad fil 103888
Märket heter Seaside och de inhandlades i en butik med samma namnDet är egentligen inte läge för nya kängor just nu, men vilket märke är det, eller vilken butik hittade du dem i? Japp, jag såg att det var i Portugal.
Tack, då får jag nog ta mig en tur till Seaside för att titta! Brukar inte var hutlöst dyrt där, inte ens för skor tillverkade här i Portugal.Märket heter Seaside och de inhandlades i en butik med samma namn
Gör så! Ser att du bor i Lissabon - det var i butiken på R. Augusta jag hittade dem och jag tror de kostade typ €40, mycket överkomligt! Jag hade sedan tidigare span på ett par likadana kängor på Clarks här i Skottland, men då är de gjorda i Asien och kostar £135Tack, då får jag nog ta mig en tur till Seaside för att titta! Brukar inte var hutlöst dyrt där, inte ens för skor tillverkade här i Portugal.
Viss prisskillnad ja, och jag har märkt att Clarks inte nödvändigtvis är värda sitt pris även om de är bekväma, de använde fuskskinn i innersula och högst upp på insidan av kängans skaft och det både syns och känns nu.Gör så! Ser att du bor i Lissabon - det var i butiken på R. Augusta jag hittade dem och jag tror de kostade typ €40, mycket överkomligt! Jag hade sedan tidigare span på ett par likadana kängor på Clarks här i Skottland, men då är de gjorda i Asien och kostar £135
Jag gillar dem svarta bättre, tycker inte riktigt om den orangelinjen på de bruna. Annars brukar jag gilla bruna skor bättre.
Den andra!Köpt massor de senaste
Klänning, tröjor, byxor, skor. Men det jag är allra nöjdast med är dessa 2 koppar
Visa bifogad fil 104545
Fanns sjukt många fina att välja mellanDen andra!
Jag läste fel på den första, nu såg jag vad där stod hahaFanns sjukt många fina att välja mellan
Vilka fina muggar, var har du hittat dom?Köpt massor de senaste
Klänning, tröjor, byxor, skor. Men det jag är allra nöjdast med är dessa 2 koppar
Visa bifogad fil 104545
Vilket fint! Vill också ha, men tänker att det är tveksamt att det finns till min Iphone SEMobilskal!
Visa bifogad fil 105138
Vilket fint! Vill också ha, men tänker att det är tveksamt att det finns till min Iphone SE
Har du bestämt dig än? Annars röstar jag på de brunaOm jag bestämt mig än? Nä.
Visa bifogad fil 103888