Har du bestämt dig än? Annars röstar jag på de bruna
Ja! Har ju glömt att uppdatera det blev dom svarta, är skitnöjd men ska nog byta skosnören till helsvarta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du bestämt dig än? Annars röstar jag på de bruna
Snygg! Ser ut at t passa dig ypperligt också!Vad tycker Buke om den här klänningen? Den är ganska starkt smaragdgrön egentligen, fick inte till ljuset riktigt när jag fotade.
Visa bifogad fil 107554
Vad tycker Buke om den här klänningen? Den är ganska starkt smaragdgrön egentligen, fick inte till ljuset riktigt när jag fotade.
Visa bifogad fil 107554
Jättefin! Passar dig skitbra
Åh vad bra! Jag har nog drabbats av nån slags åldersnoja och funderade på om man är för gammal för att ha sådana där tighta klänningar när man är 31Snygg! Ser ut at t passa dig ypperligt också!
Åh vad bra! Jag har nog drabbats av nån slags åldersnoja och funderade på om man är för gammal för att ha sådana där tighta klänningar när man är 31
Ah hell no!Åh vad bra! Jag har nog drabbats av nån slags åldersnoja och funderade på om man är för gammal för att ha sådana där tighta klänningar när man är 31
Haha, jag hade något liknande för ett par år sedan och jag är way bortom 31!
Nä det verkar ju lite löjligt egentligen, det är inte som att man passerar någon slags magisk modegräns bara för att man passerar 30 liksom! Tror det är någon kombination av ålderskris och "inte helt bekväm med min kropp"-känslor som spökar, men den där klänningen känner jag mig faktiskt jättefin i så jag ska säga till hjärnan att sluta tramsa nu!Ah hell no!
Jag känner dock igen mig på det tänket. men det stämmer ju inte.
Nä det verkar ju lite löjligt egentligen, det är inte som att man passerar någon slags magisk modegräns bara för att man passerar 30 liksom! Tror det är någon kombination av ålderskris och "inte helt bekväm med min kropp"-känslor som spökar, men den där klänningen känner jag mig faktiskt jättefin i så jag ska säga till hjärnan att sluta tramsa nu!
Snygga!Nya jobbskor! Kan ha köpt en till luddig keps, men i vitt också
Visa bifogad fil 114470
Snygga!
Tänkte köpa såna jag med, men blev ett par i turkos och orange istället.
Jag med, satt och valde färg i ett par veckor. Haha.Jaa, är så nöjd!
Hade väldigt svårt att bestämma mig, finns ju så många fina färgkombinationer
Vart köpte du?Nya jobbskor! Kan ha köpt en till luddig keps, men i vitt också
Visa bifogad fil 114470
Vart köpte du?
(Googla men hitta inte)
Jag har den i svart! Funderar på fler färger, gillar verkligen modellenBeställt en supersnygg kavaj, inte fått den än, så håll tummarna att den passar mig
Visa bifogad fil 114548
Är det förresten fler än jag som är typ besatta vid sin fsvoritfärg och nästan automatiskt gillar allt i den färgen?