Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den ser fejk ut, bokstäverna är för långt från sömmen. Men kan va vinkeln som luras också.Men vem slänger en kånken?
Den ser fejk ut, bokstäverna är för långt från sömmen. Men kan va vinkeln som luras också.
Den ser äkta ut, tycker jag. Oavsett så kommer du att märka det, för en äkta går aldrig sönderVar tvungen att jämföra med min gula
Visa bifogad fil 95318
Ser typ ingen skillnad? Haft en fejk tidigare och där såg man verkligen skillnad i själva tyget. Men men, det spelar inte så stor roll när den var gratis!
Min äkta gick sönder i dragkedjan efter något år.. Kommer inte köpa kånken igen.Den ser äkta ut, tycker jag. Oavsett så kommer du att märka det, för en äkta går aldrig sönder
Va?! Jag har haft min Kånken i jag vet inte hur många år. Burit kurslitteratur, matvaror, haft fullproppad som handbagage osv. Har varit förundrad över att just dragkedjan hållit. Undrar om jag haft tur eller du otur?Min äkta gick sönder i dragkedjan efter något år.. Kommer inte köpa kånken igen.
Har dock andra väskor från fjällräven som hållt i flera år.
För mig gick både lilla och stora dragkedjan sönder. Kanske fick ett måndagsexemplar.Va?! Jag har haft min Kånken i jag vet inte hur många år. Burit kurslitteratur, matvaror, haft fullproppad som handbagage osv. Har varit förundrad över att just dragkedjan hållit. Undrar om jag haft tur eller du otur?
Eftersom jag är så nöjd med min har jag rekommenderat den till aaaaaalla. Ingen har nämnt att den gått sönder. Skumt. Eller har det att göra med att min är gammal och de tillverkade bättre grejer förr?För mig gick både lilla och stora dragkedjan sönder. Kanske fick ett måndagsexemplar.
Efter det köpte jag en ryggsäck utan dragkedjor för att jag blev så less.
Jag tror att det ligger något i att de var bättre förr, så du har nog rätt där.Eftersom jag är så nöjd med min har jag rekommenderat den till aaaaaalla. Ingen har nämnt att den gått sönder. Skumt. Eller har det att göra med att min är gammal och de tillverkade bättre grejer förr?
En av mina bästa ryggsäckar en Haglöfs Shosho från gudvetnär, den är knallrosa med lila detaljer så 80-90 tal troligen. Den hittade mitt ex slängd i en busskur i tonåren. Han slet på den i många år och jag har den som carryonväska när jag flyger. Så folk slänger allt möjligt!Men vem slänger en kånken?
Dragkedjan på min fjällräven-jacka gick sönder, men de bytte den utan kostnadFör mig gick både lilla och stora dragkedjan sönder. Kanske fick ett måndagsexemplar.
Efter det köpte jag en ryggsäck utan dragkedjor för att jag blev så less.
Sant!Dragkedjan på min fjällräven-jacka gick sönder, men de bytte den utan kostnad
Kanske man kan lämna in en ryggsäck också? De är ju rätt dyra… (vill inte tänka på vad min jacka kostade)
Mina två har också hållit år efter år. Har nu även en fjällräven midjeväska sedan två år tillbaka och dragkedjorna fungerar fint!Va?! Jag har haft min Kånken i jag vet inte hur många år. Burit kurslitteratur, matvaror, haft fullproppad som handbagage osv. Har varit förundrad över att just dragkedjan hållit. Undrar om jag haft tur eller du otur?
Misstänkte det! Var mer som en anekdot och att du inte var helt ensam om dragkedje-problemetSant!
Detta var dock typ 7-8 år sedan, så ryggsäcken är nog slängd i någon flytt.
Mina två har också hållit år efter år. Har nu även en fjällräven midjeväska sedan två år tillbaka och dragkedjorna fungerar fint!
Jag med! Använder den jämt! Brukar lägga ned den i min ryggsäck också så vet jag alltid var jag har plånbok och nycklarÄlskar min midjeväska från fjällräven
Härlig färgEn jumpsuit som jag tänkte ha på ett bröllop senare i sommar. Lustigt nog var det en gäst som hade på sig denna på mitt eget bröllop för ett par veckor sedan. Jag blev alldeles kär och var bara tvungen att fråga henne var den kom ifrån. Nu har jag inhandlat en egen
Visa bifogad fil 95337