Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Ny träningsväska! Jag har en lätt besatthet till fjällräven 🤓
fjaellraeven-vardag-duffel-30-acorn-1.webp

Min äkta gick sönder i dragkedjan efter något år.. Kommer inte köpa kånken igen.
Har dock andra väskor från fjällräven som hållt i flera år.
Va?! Jag har haft min Kånken i jag vet inte hur många år. Burit kurslitteratur, matvaror, haft fullproppad som handbagage osv. Har varit förundrad över att just dragkedjan hållit. Undrar om jag haft tur eller du otur?

Va?! Jag har haft min Kånken i jag vet inte hur många år. Burit kurslitteratur, matvaror, haft fullproppad som handbagage osv. Har varit förundrad över att just dragkedjan hållit. Undrar om jag haft tur eller du otur?
För mig gick både lilla och stora dragkedjan sönder. Kanske fick ett måndagsexemplar.
Efter det köpte jag en ryggsäck utan dragkedjor för att jag blev så less. 😅

För mig gick både lilla och stora dragkedjan sönder. Kanske fick ett måndagsexemplar.
Efter det köpte jag en ryggsäck utan dragkedjor för att jag blev så less. 😅
Eftersom jag är så nöjd med min har jag rekommenderat den till aaaaaalla. Ingen har nämnt att den gått sönder. Skumt. Eller har det att göra med att min är gammal och de tillverkade bättre grejer förr?

En jumpsuit som jag tänkte ha på ett bröllop senare i sommar. Lustigt nog var det en gäst som hade på sig denna på mitt eget bröllop för ett par veckor sedan. Jag blev alldeles kär och var bara tvungen att fråga henne var den kom ifrån. Nu har jag inhandlat en egen :D

1657915306506.webp

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
686
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 150
Senast: lundsbo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 391
Senast: Görel
·
Övr. Barn Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 625
Senast: susanne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.