Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Beställt en personlig almanacka :)
KGHKTYT.webp

En tomte fick följa med hem. Enligt lappen heter han Anders Rock.
Men det borde väl vara Rock-Anders.
Vad tycker ni?

Bifogade filer

• 20220116_185159.webp
    20220116_185159.webp
    129,5 KB · Visningar: 177
Hade en lista med mig när vi skulle på första second hand-rundan på nästan två år...! Behövde en del... hittade inte allt jag behövde, blev en mager skörd, men hittade iaf ett par vinterskor att ha i de sammanhang där man kanske inte vill ha vandringskängorna. Inget att gå långt i, men till fint, typ. Priset gjorde inte ont heller så. Tio kronor (!).
Och en t-shirt, precis en sån jag tänkt mig :).

Bifogade filer

• 20220120_142256.webp
    20220120_142256.webp
    142,1 KB · Visningar: 145
Efter ungefär två år efter flytt börjar jag få lite grepp om vilka saker jag vill komplettera hemmet med.

Jag har länge haft ett gäng fula, billiga tvättkorgar i plast men har inte velat ersätta förrän jag hittar något jag verkligen gillar. Nu har det hänt! Den är dessutom redigt stor vilket är bra då denna är för lakan/handdukar.

20220122_200306.jpg

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
686
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 150
Senast: lundsbo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 391
Senast: Görel
·
Övr. Barn Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 625
Senast: susanne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar