De kräver säkert ränta på att bara ha bilden av den i drömmenKollade på NKs hemsida och mycket riktigt säljs Bulgari där
(mao snälla kolla INTE upp prislappen åt mig så jag kan typ drömma om att äga en åtminstone )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De kräver säkert ränta på att bara ha bilden av den i drömmenKollade på NKs hemsida och mycket riktigt säljs Bulgari där
(mao snälla kolla INTE upp prislappen åt mig så jag kan typ drömma om att äga en åtminstone )
Har 41. Vet precis känslan! Fördelen är att den storleken alltid finns kvar på reaFunderar på om det är rimligt att beställa 20 par skor från Zalando och hoppas att NÅGOT himla par passar?
Mvh älskar att ha storlek 42
Jag är GRÖN av avund!Har 41. Vet precis känslan! Fördelen är att den storleken alltid finns kvar på rea
Alltså, Trodde jag var inne på adventskalender tråden och läste, har 41...Har 41. Vet precis känslan! Fördelen är att den storleken alltid finns kvar på rea
Hade inte varit orimligtAlltså, Trodde jag var inne på adventskalender tråden och läste, har 41...
Tack!