Xxl! de har varianten med högre skaft också.Oh, vart var de på rea? Älskar med Merell, men senaste paret jag beställlde passade inte alls lika bra som de tidigare så de fick jag skicka tillbaka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Xxl! de har varianten med högre skaft också.Oh, vart var de på rea? Älskar med Merell, men senaste paret jag beställlde passade inte alls lika bra som de tidigare så de fick jag skicka tillbaka
Ah, va synd.. det var där jag beställde (undrar om det inte var samma som du köpt?) men de satt inte alls lika bra som de brukar göra Och vill gärna ha med lågt skaft.. Ska kolla och se om jag hittar några andra!Xxl! de har varianten med högre skaft också.
Kan tyvärr inte hjälpa dig, men blev nyfiken hur en sån kunde se ut, och började googla.. hittade denna som kostar 22.000 dollar, hoppas det inte var den då..?Jag var ju i Hufvudstaden för en vecka sedan och trillade givetvis in på NK. Hittade en jättefin armbandsklocka i form av en orm där huvudet var en sån där berlock man öppnar. Har jätteågren över att jag inte kollade närmare på den! Det finns möjligtvis ingen här som bor i närheten och ska till NK eller någon annan som ska dit som skulle kunna kolla märke/pris på den? Har för mig att det var på bottenplan och den satt i en sån där piedestal med en glaskub på
Hahaha oj jävlar! Nej jag är rätt så säker på att det inte var den som tur är Men den var iofs väldigt fin också... Och det är ju faktiskt jul snart... *skickar till sambon*Kan tyvärr inte hjälpa dig, men blev nyfiken hur en sån kunde se ut, och började googla.. hittade denna som kostar 22.000 dollar, hoppas det inte var den då..?
http://eleuteri.nyc/collections/movado-snake-watch-bracelet/
Jag var ju i Hufvudstaden för en vecka sedan och trillade givetvis in på NK. Hittade en jättefin armbandsklocka i form av en orm där huvudet var en sån där berlock man öppnar. Har jätteågren över att jag inte kollade närmare på den! Det finns möjligtvis ingen här som bor i närheten och ska till NK eller någon annan som ska dit som skulle kunna kolla märke/pris på den? Har för mig att det var på bottenplan och den satt i en sån där piedestal med en glaskub på
@Septicemia @PathOfClovers
Jag tror att det eventuellt skulle kunna vara en "bulgari serpenti secret watch" jag fick syn på Såg en listad för nästan 50 000 usd
Absolut! (sambon höll INTE med )Perfekt julklappsmaterial alltså
Haha jäklar! Då var ju den jag hittade ett riktigt fynd, men inte lika fin kanske?@Septicemia @PathOfClovers
Jag tror att det eventuellt skulle kunna vara en "bulgari serpenti secret watch" jag fick syn på Såg en listad för nästan 50 000 usd
DumpaAbsolut! (sambon höll INTE med )
Jag gillade den skarpt! Fortfarande eh, lite sådär, utanför min budget för en klocka, kanskeHaha jäklar! Då var ju den jag hittade ett riktigt fynd, men inte lika fin kanske?
Jösses vilken cool! Synd att den inte kommer bli möjlig att köpa ens på reaKan tyvärr inte hjälpa dig, men blev nyfiken hur en sån kunde se ut, och började googla.. hittade denna som kostar 22.000 dollar, hoppas det inte var den då..?
http://eleuteri.nyc/collections/movado-snake-watch-bracelet/
Piedestal och glaskub borde ge en bra hint om prislappenJag var ju i Hufvudstaden för en vecka sedan och trillade givetvis in på NK. Hittade en jättefin armbandsklocka i form av en orm där huvudet var en sån där berlock man öppnar. Har jätteågren över att jag inte kollade närmare på den! Det finns möjligtvis ingen här som bor i närheten och ska till NK eller någon annan som ska dit som skulle kunna kolla märke/pris på den? Har för mig att det var på bottenplan och den satt i en sån där piedestal med en glaskub på
Rena fyndet!@Septicemia @PathOfClovers
Har man inte butikens billigaste grej i dem?Piedestal och glaskub borde ge en bra hint om prislappen
Kollade på NKs hemsida och mycket riktigt säljs Bulgari därPiedestal och glaskub borde ge en bra hint om prislappen