Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

20211101_143546.webp

Jag var ju i Hufvudstaden :D för en vecka sedan och trillade givetvis in på NK. Hittade en jättefin armbandsklocka i form av en orm där huvudet var en sån där berlock man öppnar. Har jätteågren över att jag inte kollade närmare på den! Det finns möjligtvis ingen här som bor i närheten och ska till NK eller någon annan som ska dit som skulle kunna kolla märke/pris på den? :bag: Har för mig att det var på bottenplan och den satt i en sån där piedestal med en glaskub på :D

Jag var ju i Hufvudstaden :D för en vecka sedan och trillade givetvis in på NK. Hittade en jättefin armbandsklocka i form av en orm där huvudet var en sån där berlock man öppnar. Har jätteågren över att jag inte kollade närmare på den! Det finns möjligtvis ingen här som bor i närheten och ska till NK eller någon annan som ska dit som skulle kunna kolla märke/pris på den? :bag: Har för mig att det var på bottenplan och den satt i en sån där piedestal med en glaskub på :D
Kan tyvärr inte hjälpa dig, men blev nyfiken hur en sån kunde se ut, och började googla.. hittade denna som kostar 22.000 dollar, hoppas det inte var den då..? 😅

http://eleuteri.nyc/collections/movado-snake-watch-bracelet/

Jag har fått ett infall och ska för säkert tjugonde gången i mitt liv försöka sticka ett klädesplagg, har därför beställt hem 1500 g garn. Inbillar mig att jag är för snål för att bara låta så mycket garn ligga och skräpa, till skillnad från enstaka nystan som till slut blivit kattleksaker efter mina senaste försök :rofl:

eks-4-2.jpg

Jag blev också tvungen att googla, den här varianten hade ett lite snällare prisläge än @PathOfClovers förslag, bara 2-300 USD ;)

5c1a938e-0142-4009-983a-6ae9c4506603.jpg

Piedestal och glaskub borde ge en bra hint om prislappen 🤪💸💸💸

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
698
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 163
Senast: lundsbo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 411
Senast: Görel
·
Övr. Barn Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 625
Senast: susanne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar